اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

سرمایه‌گذاری 10 میلیارد ریالی برای حل مشکل برق منطقه ویژه بندر بوشهر

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر از سرمایه‌گذاری 10 میلیارد ریالی برای حل مشکل برق منطقه ویژه بندر بوشهر خبر داد.

سرمایه‌گذاری 10 میلیارد ریالی برای حل مشکل برق منطقه ویژه بندر بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر ظرفیت‌های بی‌شماری برای ایجاد اشتغال و فعالیت‌های اقتصادی دارد.

وی بیان کرد: باید با برنامه‌ریزی و کار کارشناسی زمینه برای حل مشکلات منطقه ویژه اقتصادی بوشهر را فراهم کنیم.

استاندار بوشهر در ارتباط با فعالیت‌های اقتصادی منطقه ویژه بندر بوشهر گفت: فعالیت‌های تولید صنعتی (تولید،‌ پردازش و بسته‌بندی کالا و پرورش و تکثیر آبزیان و سایر منابع دریایی)، فعالیت‌های مربوط به صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و صنایع بالادستی و پایین دستی، فعالیت‌های بازرگانی (صادرات، صادرات مجدد، واردات،‌ واردات مجدد، ترانزیت و حمل مجدد)،فعالیت‌های خدمات بازرگانی (تاسیس آژانس‌های مختلف حمل و نقل هوایی، زمینی و دریایی کالا و مسافر و . .) و فعالیت‌های مربوط به بانکداری برون مرزی و ارائه خدماتی مختلف بیمه‌گری بخشی از فعالیت‌های اقتصادی منطقه ویژه بندر بوشهر است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه 47 واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری 600 میلیارد تومان در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر فعالیت می‌کنند گفت: مشکل برق از جمله مسائل ایجاد واحد تولیدی در این منطقه است که قرار است یک خط انتقال برق از میدان آزادی تا منطقه ویژه اقتصادی با سرمایه‌گذاری 10 میلیارد ریال ایجاد شود.

جهانبخش تأمین سرمایه در گردش سرمایه‌گذاران در منطقه و حل مشکل گازرسانی را از دیگر مصوبات این بررسی اعلام کرد و گفت: برای حل مشکلات سرمایه‌گذاران قرار شد هر ماهه یک کارگروه در منطقه ویژه اقتصادی با حضور استاندار تشکیل شود تا شاهد حل مشکلات آنان باشیم.

وی بیان کرد:‌ انجام امور مربوط به جلب و حمایت سرمایه‌های داخلی و خارجی و برنامه‌ریزی برای جذب مشارکت خارجی در رشته‌های مختلف سرمایه‌گذاری، تمرکز و تنظیم و انجام امور مربوط به سرمایه‌گذاری‌های خارجی در مناطق آزاد و سرمایه‌گذاری‌های مناطق آزاد در خارج از جمله وظایف سرمایه‌گذاری در مناطق ویژه اقتصادی است.

در این نشست مسائل کارخانه کولرسازی تجهیزات نوین پارس با ظرفیت تولید 15 هزار انواع کولر گازی و واحد تولیدی ورق‌های پلیمری با ظرفیت 3 هزار تن بررسی شد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول