اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

27 هزار واحد مسکن مهر مازندران به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی مازندران از بهره‌برداری 27 هزار واحد مسکن مهر در سال جاری در استان خبر داد.

27 هزار واحد مسکن مهر مازندران به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران‌ سید عباس رهگشای گفت:‌ برنامه‌ریزی برای تامین مسکن برای همه اقشار جامعه به ویژه گروه‌های کم درآمد و آسیب پذیر، از مهم‌ترین اولویت‌ها و وظایف دولت‌ها محسوب می‌شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به رشد بالای جمعیت در دهه‌های گذشته تامین مسکن و سرپناه برای جامعه جوان و پویای کشور به یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه تبدیل شده، از این رو در دولت کریمه طرح مسکن مهر با هدف تامین مسکن و بر طرف کردن نیاز مسکن به اجرا درآمد.

مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 11هزار و 749 پروژه مسکن مهر در قالب 63 هزار و 640 واحد در مازندران در دست اجراست.

این مسئول متذکر شد: امسال براساس برنامه‌ریزی شده بیش از 27 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار خانوار به بهره‌برداری می رسد.

رهگشای در پایان اذعان داشت: با وجود برنامه‌های اجرایی این اداره کل توانایی دارد در صورت وجود متقاضی واجد شرایط برنامه‌ریزی اجرای 52 هزار واحد مسکونی ابلاغی سهمیه سال 91 را بطور کامل عملی کند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول