اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 143 میلیون تومان

3 پروژه تأمین برق در‌ رفسنجان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با اعتباری بالغ بر 143 میلیون تومان، پرو‍ژه برق‌رسانی شهرک آبفا و 3 پروژه تأمین برق در شهرستان رفسنجان افتتاح شد.

3 پروژه تأمین برق در‌ رفسنجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، پروژه تأمین برق رسانی‌ شهرک آبفا رفسنجان با اعتباری بالغ بر 372 میلیون و 400 هزار ریال افتتاح و به‌ بهره‌برداری رسید.

همچنین سه طرح دیگر شامل طرح‌های احداث فیدر جدید از پست رفسنجان برای تأمین برق مسکن مهر و تأمین برق منازل فاقد شبکه در عرب‌آباد در مجموع با احداث 12 هزار و 250 متر شبکه فشار ضعیف و متوسط‌، نصب یک دستگاه ترانسفورماتور 100 کاوا‌، نصب یک دستگاه تابلو 250 آمپر و 16 دستگاه چراغ لاک پشتی با اعتباری معادل 2 میلیارد و 541 میلیون و ‌29 هزار ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بنابراین گزارش شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ‌براساس ارزیابی انجام شده موفق به کسب رتبه دوم در گروه دو کاهش پیک بار در سال 1390 شد.

‌همایون حائری‌ مدیر‌عامل شرکت مادر تخصصی توانیر با اهدای لوح و تشکر و قدردانی از خدمات و اقدامات انجام شده‌ منصور شجاعی مدیر‌عامل و همکاران مرتبط با پروژه‌های کاهش پیک بار کسب رتبه دوم در گروه دو را در کاهش پیک بار به این شرکت تبریک گفت.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول