اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی خبر داد

استفاده 16000 مشترک مسکن مهر از آب شرب بهداشتی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از امکان استفاده 16 هزار و 346 مشترک در سایت‌های مسکن مهر استان از خدمات آب شرب بهداشتی خبر داد.

استفاده 16000 مشترک مسکن مهر از آب شرب بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی، سید مجتبی عراقی‌زاده اظهار کرد: از سال 88 تاکنون با اقدامات صورت گرفته در این مجموعه از 25 هزار و 200 واحد مسکن مهر، امکان برخورداری 16 هزار و 346 واحد مسکن مهر از خدمات آب بهداشتی فراهم شده است.

وی از اجرای 97 کیلومتر شبکه توزیع آب در راستای آبرسانی به سایت‌های مسکن مهر استان از آغاز کار تاکنون خبر داد و یادآور شد: همچنین تاکنون 7.5 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب و 1.5 کیلومتر خط انتقال اصلی در محدوده مسکن مهر شهر بیرجند اجرا شده است.

مدیرعامل شر‌کت آب و فاضلاب خراسان جنوبی به اعتبار هزینه شده در پروژه آبرسانی به مسکن مهر استان اشاره کرد و گفت: از آغاز این پروژه تاکنون میزان 66 میلیارد ریال از محل منابع ملی، استانی و داخلی این مجموعه برای اجرایی شدن پروژه هزینه شده است.

عراقی‌زاده به برنامه‌های این مجموعه برای تکمیل آبرسانی به مسکن مهر در سال 91 اشاره کرد و یادآور شد: احداث مخزن ذخیره آب به میزان 9 هزار مترمکعب در بیرجند، سربیشه و نهبندان از جمله برنامه‌های این مجموعه در سال جاری است.

وی از تکمیل آبرسانی به همه سایت‌های مسکن مهر استان و احداث شبکه جمع‌آوری فاضلاب سایت‌های 20 و 25 هکتاری شمال شهر بیرجند در سال 91 خبر داد و گفت: در سال جاری می‌توانیم شاهد تکمیل خط انتقال اصلی فاضلاب شمال شهر به تصفیه‌خانه باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی تصریح کرد: امسال احداث شبکه جمع‌آوری فاضلاب مسکن مهر سربیشه نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول