اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توزیع برق گیلان:

تیرهای فرسوده برق لنگرود جمع‌آوری می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون توزیع برق گیلان از جمع‌آوری تیرهای چوبی و فرسوده برق و جایگزینی 80 تیر برق جدید در لنگرود خبر داد.

تیرهای فرسوده برق لنگرود جمع‌آوری می‌شوند

پرویز محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با اشاره به وضعیت برق این شهرستان اظهار کرد: رسالت اصلی ما تامین برق مطمئن و پایدار و با کیفیت برای مشترکان است.

وی با بیان اینکه مشترکان به کسانی گفته می‌شود که دارای امتیاز برق بوده و در حال مصرف برق هستند، افزود: تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکان در اولویت کارها قرار دارد و تامین برق متقاضیان جدید در اولویت بعدی  است.

این مسئول با اشاره به برطرف کردن ضعف برق شهرستان لنگرود اضافه کرد: در این راستا یکسری کابل خودنگه‌دار به عرصه پنج کیلومتر در اختیار اداره برق منطقه لنگرود قرار می‌گیرد.

وی جمع‌آوری تیرهای چوبی فرسوده لنگرود جهت جلوگیری از حادثه‌های جدی برای شهروندان را یکی از برنامه‌ها ذکر کرد و یادآور شد: در این راستا 80 تیر برق جدید جایگزین تیرهای چوبی فرسوده می‌شود.

محمدنژاد دلیل مشکلات کمبود کنتورهای برق را در تولید آنها دانست و با بیان اینکه سعی می‌کنیم کمبودها کاهش یابد، اذعان کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان تلاش می‌کنیم کنتورهای مورد نیاز را تهیه کرده و در اختیار اداره برق شهرستان لنگرود قرار دهیم.

وی، طبق قانون جابه‌جایی تیرهای برق در نقاطی که به دلیل تعریض خیابان انجام می‌گیرد را بر عهده دستگاه‌های اجرایی دانست و اظهار کرد: اداره برق کمک می‌کند با هماهنگی شهرداری‌ها و بخشداری‌ها تیرهای برقی که در معابر قرار گرفته‌اند را برای جلوگیری از حوادث جابه‌جا کند.

این مسئول، از ایجاد اداره برق مستقل در چاف و چمخاله لنگرود برای برطرف کردن مسائل و مشکلات برق این منطقه خبر داد و تصریح کرد: در صورت در اختیار گذاشتن زمین مورد نیاز برای ساخت اداره برق از طرف شورا و شهرداری چاف و چمخاله، در سال مالی جدید این پروژه اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به گردشگر پذیر بودن شهرستان لنگرود، برای ایجاد روشنایی و امنیت معابر لامپ‌های مورد نیاز تیرهای برق شهر تهیه می‌شود و در اختیار اداره برق شهرستان لنگرود قرار می‌گیرد.

محمدنژاد با تصریح بر اینکه شرکت توزیع برق گیلان برای دریافت مطالبات میلیاردی خود از اداره‌ها و سازمان‌ها دچار مشکل است، خاطرنشان کرد: این مطالبات هنوز وصول نشده است.

به گفته وی، منافع دریافت این مطالبات به مردم بر می‌گردد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول