اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج:

افت ولتاژ و قطعی برق در قلعه‌گنج کماکان وجود دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج گفت: افت ولتاژ و قطعی برق همانند قبل کماکان وجود دارد و این معضل هر چه سریعتر باید برطرف شود.

افت ولتاژ و قطعی برق در قلعه‌گنج کماکان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، حسن مرادی امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهرستان قلعه‌گنج در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: یکی از معضلات شدید منطقه جنوب کرمان افت ولتاژ برق است.

وی افزود: از جمله مهم‌ترین دلایل این وضعیت شدت گرمای این منطقه، مصرف بیش از حد انرژی و عدم امکانات کافی برای پاسخگویی به نیاز مردم در این زمینه است.

مرادی تصریح کرد: با بهره‌برداری از پست برق 132 مگاواتی سرخ‌قلعه، 132 مگاواتی مرکز شهر قلعه‌گنج، 220 مگاواتی شهرستان‌ رودبار و 220 مگاواتی شهرستان منوجان حدود 25 تا 30 درصد مشکل افت ولتاژ برق برطرف شده است.

وی ابراز داشت: افت ولتاژ و قطعی برق همانند قبل کماکان وجود دارد، اما نسبت به سال گذشته از وضعیت بهتری برخوردار بوده است.

مرادی عنوان کرد: با راه‌اندازی نیروگاه یک‌هزار مگاواتی شهرستان کهنوج این مشکل در منطقه جنوب کرمان برطرف می‌شود که امیدواریم هر چه سریع‌تر این امر تحقق یابد.

فرماندار قلعه‌گنج گفت: پیشنهاد می‌‌شود، مسئولان برق منطقه جنوب کرمان مشکلات فنی مانند سیم‌کشی، ترانس‌ها و سیم‌های برق را در دستور کار خود قرار دهند.

مرادی بیان داشت: با توجه به اینکه این سیم‌کشی‌ها در برخی مناطق روستایی به دهه 60 برمی‌گردد، می‌طلبد در این زمینه توجه ویژه صورت گیرد.

وی اذعان داشت: با توجه به تناسب جمعیت در حال حاضر باید زیرساخت‌های لازم و به روز در این زمینه نیز فراهم شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول