اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

ارزش 4 هزار میلیارد تومانی مسکن مهر گیلان

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از ارزش 4 هزار میلیارد تومانی مسکن مهر با زمین آن در این استان خبر داد.

ارزش 4 هزار میلیارد تومانی مسکن مهر گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن و حمل و نقل گیلان با تاکید بر زمانبندی اجرای پروژه‌های مسکن مهر در استان اظهار کرد: آورده تعاونی‌ها از مشکلات عقب‌ماندگی طرح‌های مسکن مهر گیلان است.

وی خواستار پیگیری فرمانداران در انجام پروژه‌های مسکن مهر در شهرستان‌ها شد و افزود: پروژه‌های مسکن گیلان باید به سرعت به اتمام برسد.

سعادتی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌ها باید به صورت هفتگی روند اجرای پروژه‌های مسکن مهر را به استانداری اعلام کنند، تصریح کرد: کارشکنان در اجرای پروژه‌های مسکن مهر شناسایی می‌شوند.

استاندار گیلان مدیریت قاطع در روند اجرای پروژه‌ها را موثر خواند و ابراز کرد: با عواملی که در انجام پروژه‌ها کوتاهی می‌کنند، برخورد می‌شود.

وی تسهیلات پرداختی بانک مسکن به پروژه‌های مسکن مهر گیلان را بیش از یک‌هزار و 200 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: 100 میلیارد تومان آورده مردم بوده ضمن اینکه 700 میلیارد تومان برای اجرای زیرساخت‌های طرح‌های مسکن مهر در استان هزینه شده است.

سعادتی ارزش پروژه‌های مسکن مهر استان را بیش از 2 هزار میلیارد تومان دانست و بیان کرد: ارزش مسکن مهر گیلان با زمین آن بالغ بر 4 هزار میلیارد تومان است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه نگرانی فرمانداران در روند پروژه‌های مسکن مهر به‌ویژه در رودسر و لنگرود باید بررسی شود، خاطرنشان کرد: زمان در اجرای طرح‌های مسکن مهر نباید از دست برود.

وی هزینه اجرای فاضلاب مسکن مهر رشت، رودبار، آستانه اشرفیه و لنگرود را بالغ بر 10 میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: پروژه‌های در حال اجرای راه و شهرسازی در گیلان گسترده است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول