اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

مسکن مهر نماد خدمت‌گزاری واقعی دولت به مردم است

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان با تأکید بر انجام پروژه‌های مسکن مهر در موقع مقرر، گفت: مسکن مهر نماد خدمت‌گزاری واقعی دولت به مردم است و باید مسئولان این مهم را مدنظر قراردهند.

مسکن مهر نماد خدمت‌گزاری واقعی دولت به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی در شورای مسکن استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: تامین مسکن همواره یکی از دغدغه‌های مردم بوده که دولت عدالت‌محور نیز در سال‌های ابتدایی روی کار آمدن خود به درستی به این مهم پی‌برد و در طول این سال‌ها تلاش‌های بسیاری را برای رفع این دل نگرانی عمومی بکار بست.

وی افزود: اتمام پروژه‌های نیمه تمام و بخصوص طرح مسکن مهر تا پایان عمر دولت دهم از جمله اولویت‌هایی است که در دستور کار دولت در سطح کشور قرار گرفته و  مجموعه خدمتگزاران مردم در کردستان تمام امکانات و تجهیزات استان را برای تحقق این مهم بسیج کرده‌اند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: طرح مسکن مهر ضمن حل بسیاری از مشکلات در تامین مسکن و سرپناه مردم، تحولی اساسی و عظیم نیز در بخش ساخت و ساز کشور ایجاد کرد و تأثیرات این مهم را نیز در شهرهای مختلف استان کردستان به عینه می‌توان مشاهده کرد.

شهبازی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری و تعامل سازنده با یکدیگر جهت رسیدن به اهداف تعریف شده در این طرح هستند و در این راستا نیز وظیفه اداره کل راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسیار سنگین‌تر است.

وی افزود: این دو دستگاه باید با نظارت دقیق بر تمامی مراحل اجرای طرح‌های مسکن مهر از هرگونه سهل‌انگاری در رابطه با اتمام هرچه سریعتر این پروژه عظیم ملی جلوگیری کنند  چراکه امروز طرح مسکن مهر به نماد خدمتگزاری واقعی دولت به مردم تبدیل شده است.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: برای تسریع در ساخت باقی مانده واحدهای آپارتمانی این طرح با پیمانکاران استان نیز جلسات مشترکی برگزار و تصمیمات و مصوبات خوبی نیز در این راستا اتخاذ شده است که بطور قطع با اجرایی شدن این مصوبات دغدغه‌های نمایندگان تعاونی‌های مسکن مهر نیز مرتفع خواهد شد.

شهبازی افزود: دولت تسهیلات خوبی برای تسریع در ساخت و سازهای مرتبط با این طرح در نظر گرفته است و هدف اصلی دولت تامین مسکن ارزان قیمت برای تمامی آحاد جامعه می‌باشد، لذا پیمانکاران و انبوه‌سازان طرف قرارداد مسکن مهر باید از هرگونه افزایش یک‌جانبه در قیمت ساخت آپارتمان‌های این طرح خودداری کنند.

استاندار کردستان اظهار کرد: مسئولان باید وقت بیشتری را برای رفع مشکلات مردمی و جلب اعتماد عمومی در نظر بگیرند و  با تمام توان برای رفع دغدغه‌های مردم ولایت‌مدار کردستان تلاش نمایند.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول