اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان تاکید کرد

لزوم ارائه برنامه زمان‏بندی تکمیل مدارس مسکن مهر سمنان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان بر ارائه برنامه زما‏ن‏بندی تکمیل مدارس مسکن مهر این شهرستان تا پایان شهریور ماه تاکید کرد.

لزوم ارائه برنامه زمان‏بندی تکمیل مدارس مسکن مهر سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین ظهر امروز در دومین بازدید خود از روند اجرای پروژه‌های مدارس مسکن مهر در یک ماه اخیر، خواستار تدوین برنامه زمان‏بندی تکمیل مدارس مسکن مهر تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید شد.

در این بازدید، سرپرست کارگاه توضیحات لازم را در مورد روند تکمیل عملیات عمرانی مدارس ارائه و بیان داشت: با اعتباری معادل یک میلیارد تومان، پروژه 40 درصد پیشرفت دارد.

فرماندار شهرستان سمنان با اعلام آمادگی هماهنگی جهت تسریع تاسیسات زیربنایی این مدارس (آب، برق و گاز) گفت: این پروژه‌ها شامل دو مدرسه ابتدایی و یک مدرسه راهنمایی با زیربنای 5 هزار و 263 متر مربع و 33 کلاس است.

800 نفر از دانش‌آموزان ساکن شهرک مهر سمنان در مدارس حوالی این شهرک ثبت‌نام کرده‏‌اند که با تاکید استاندار و فرماندار سمنان و با تلاش شبانه‌روزی مسئولان امر، این سه مدرسه در اوایل مهرماه سال‌جاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

در شهرک مهر سمنان 12 هزار واحد مسکونی ساخته شده که به فضای آموزشی معادل 420 کلاس درس نیاز دارد.

در این بازدید مقرر شد به صورت هفتگی کارشناسان عمرانی فرمانداری پیشرفت ساخت و ساز مدارس مسکن مهر را رصد و گزارش اقدامات را جهت تصمیم‌سازی به فرماندار ارائه کنند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول