اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:

ممنوعیت خرید و فروش مسکن مهر برای جلوگیری از فعالیت بورس‌بازان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ممنوع بودن خرید و فروش مسکن مهر موضوعی دائمی نیست و با ممنوع کردن خرید و فروش مسکن مهر جلوی بورس‌بازی مسکن گرفته می‌شود.

ممنوعیت خرید و فروش مسکن مهر برای جلوگیری از فعالیت بورس‌بازان است

محمود محمودزاده در ‌گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با خرید و فروش مسکن مهر اظهار کرد: ممنوع بودن خرید و فروش مسکن مهر موضوعی دائمی نیست و دلیل این تصمیم‌گیری این است که مسکن مهر درگیر دلالی و بورس‌بازی نشود.

وی در ادامه، افزود: هدف از ساخت مسکن مهر این است که این واحدهای مسکونی به دست مصرف‌ کنندگان برسد و افرادی که این واحدها را مورد خرید و فروش قرار می‌دهند، مصرف کننده نیستند و نیازی به خانه ندارند و هدف این است که جلوی بورس‌بازی مسکن گرفته شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با ممنوع کردن خرید و فروش مسکن مهر جلوی بورس‌بازی مسکن گرفته می‌شود و زمان مشخصی برای ممنوع بودن خرید و فروش مسکن‌ مهر اعلام نشده است و باید واحدهای مسکن مهر به ویژه واحدهای فولادشهر تحویل داده شود.

وی ادامه داد: همه چیز تابع شرایط روز و بازار است و تصمیمات براساس شرایط بازار گرفته می‌شود.

محمودزاده تصریح کرد: تا پایان سال جاری بسیاری از واحدهای مسکن مهر افتتاح می‌شود و نیاز آن زمان با شرایط کنونی متفاوت می‌شود و در شرایط کنونی نمی‌توان قضاوت کرد که در چند ماه آینده چه اتفاقاتی رخ داده و چه تصمیماتی گرفته می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول