اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از گزارش فارس صورت گرفت

تصویب بررسی قیمت تمام شده مسکن مهر در کارگروه مسکن خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: پس از گزارش فارس در زمینه اختلاف در قیمت تمام شده یکی از تعاونی‌های مسکن مهر بیرجند بررسی قیمت تمام شده مسکن مهر در کارگروه مسکن خراسان جنوبی تصویب شد.

تصویب بررسی قیمت تمام شده مسکن مهر در کارگروه مسکن خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن خراسان جنوبی از عدم استقبال متقاضیان مسکن مهر خراسان جنوبی از تلفن ثابت خبر داد و اظهار کرد: روند کار تلفن ثابت برای واحدهای مسکن مهر استان با وجود تمام اعتبارات داخلی روند مثبتی است.

محمدرضا حاجی‌محمدی افزود: اما با این وجود استقبال خوبی از ثبت‌نام تلفن ثابت نشده و این سبب هزینه‌های زیادی به این شرکت شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی از حل مشکل تلفن در منطقه دهلکوه بیرجند خبر داد و تصریح کرد: مشکل اینترنت این منطقه نیز مرتفع شده است.

حاجی‌محمدی از هزینه‌کرد یک‌میلیارد و 800 میلیون تومانی برای نصب تلفن ثابت در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت خبر داد و گفت: اما این هزینه زیاد هیچگونه خروجی نداشته است.

در این جلسه بر تشکیل کمیته کارشناسی در راستای بررسی قیمت تمام شده توسط تعاونی‌های مسکن مهر و با عضویت نمایندگان تام‌الاختیار راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دفتر فنی استانداری با محوریت فرماندار شهرستان تاکید شد.

همچنین در این جلسه با توجه به گزارش خبرگزاری فارس از اختلاف در قیمت تمام شده یکی از تعاونی‌های مسکن مهر بیرجند مصوب شد چنانچه تعاونی‌های مسکن مهر نسبت به عملکرد هیئت مدیره و مدیرعامل در مورد قیمت تمام شده اعتراض داشته باشند پیشنهاد خود را به صورت مکتوب به بازرس تعاونی منعکس و کمیته با استفاده از کارشناسان رسمی دادگستری و یا کارشناسان موضوع ماده 27 قانون نظام مهندسی مراتب را بررسی و اعلام کنند.

در ادامه بر تسریع در روند اجرای عملیات آب، فاضلاب، برق و گاز در سایت‌های مسکن مهر توسط دستگاه‌های مرتبط تاکید شد.

در این جلسه همچنین تسریع در ایجاد فضای سبز در سایت‌های مسکن مهر توسط شهرداری در دستور کار قرار گرفت و تاکید شد شهرداری بیرجند هرچه سریع‌تر نسبت به اجرای فضای سبز و درختکاری در سایت‌های مسکن مهر اقدام کند.

همچنین صدور پایان کار توسط شهرداری و دهیاری در مرحله سفت‌کاری در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول