اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان:

مسکن مهر تالش پیشرفت 65 درصدی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از پیشرفت 65 درصدی پروژه مسکن مهر تالش خبر داد.

مسکن مهر تالش پیشرفت 65 درصدی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، حجت شعبان‌پور پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه مسکن مهر این شهرستان اظهار کرد: چهار هزار و 168 واحد مسکن مهر در تالش ساخته می‌شود که یک‌هزار و 196 واحد آن به صورت مسکن مهر سه‌جانبه است.

وی ساخت مسکن مهر تالش را در راستای افزایش رفاه و تامین مسکن اقشار مردم دانست و تصریح کرد: این پروژه‌ها در سه مجتمع جداگانه در حال احداث است و بیش از 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در گیلان، مجموع واحدهای مسکن مهر سه جانبه تالش را یک‌هزار و 196 واحد عنوان کرد و افزود: 800 واحد از این مجتمع در پنج طبقه با زیربنای هر واحد مسکونی 104 متر مربع با مشاعات است.

وی، متراژ مفید هر واحد را 75 متر مربع ذکر کرد و گفت: مجتمع‌های 396 واحدی آن در سه طبقه در حال احداث است که پیشرفت فیزیکی خوبی دارند.

شعبان‌پور، اجرای دقیق مقررات ملی ساختمان و رعایت مبحث 19 صرفه‌جویی در زمینه انرژی را از مباحث مورد توجه در ساخت مسکن مهر نامید و خاطرنشان کرد: واحدهای مسکونی پروژه‌های مسکن مهر از امکانات لازم مانند آب، برق، گاز و تلفن برخوردار بوده و از استانداردهای بین‌المللی مانند پنجره با شیشه‌های دوجداره، امکانات نصب پکیج، آسانسور و لوله‌کشی اسپیلت بهره‌مند هستند.

وی مجموع اراضی پیش‌بینی شده برای مسکن مهر سه جانبه شهرستان تالش را حدود 6.5 هکتار عنوان کرد و یادآور شد: پیش‌بینی لازم برای احداث مدرسه و اماکن اداری، مکان‌های بهداشتی، درمانی، فرهنگی و تفریحی به عنوان امکانات روبنایی در مسکن تالش لحاظ شده است.

شعبان‌پور یکی از مهم‌ترین مشکلات پیش روی تعاونی‌های مسکن مهر تالش را عدم برخورداری از زیر ساخت‌های بخش اولیه مسکن به ویژه در آب و فاضلاب عنوان کرد.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول