اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آستارا خبر داد

افزایش وام 25 میلیون تومانی مسکن مهر

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آستارا در مجلس گفت: موافقت ضمنی وزیر راه و شهرسازی برای افزایش تسهیلات مسکن مهر از 25 میلیون به 30 میلیون تومان گرفته شد.

افزایش وام 25 میلیون تومانی مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا صفر نعیمی در جمع مسئولان پروژه 900 واحدی مسکن مهر این شهرستان با بیان اینکه یکی از نیازهای اصلی خانوارهای ایرانی وجود یک سرپناه امن و مطلوب است اظهار کرد: بخش مسکن در کشور از ظرفیت‌های بالایی برای تامین تقاضای مسکن با هزینه پایین و قیمت ارزان برخوردار است که می‌توان با برنامه‌ریزی مطلوب تقاضا و عرضه آن را متعادل کرد.

وی با اشاره به اینکه وجود مسکن مطلوب در جامعه برای مردم پدیده اقتصادی و اجتماعی است افزود: سیاست‌های توسعه اقتصادی در حوزه مسکن توسط دولت در سال‌های اخیر بسیار مطلوب بوده که امیدواریم با حمایت دولت و مسئولان عالی تمام مشکلات در این بخش به حداقل برسد.

نماینده مردم آستارا در مجلس، با بیان اینکه دولت تلاش کرده با تسهیل دسترسی مردم به مسکن به نیازهای اولیه آنها پاسخ دهد تصریح کرد: آمارها در این حوزه نشان می‌دهد در شهرهایی که واحدهای مسکونی مهر افتتاح شده اثر مثبتی بر بازار مسکن داشته که دولت در این بخش به خوبی نتیجه مطلوبی گرفته است.

وی پوشش متقاضیان مسکن را یکی از نقاط قوت طرح مسکن مهر در کشور دانست و خاطر نشان کرد: تامین مسکن مناسب و فقرزدایی از جامعه در این بخش به عنوان اولویت اقتصادی دولت بوده که نیازمند برنامه‌ریزی بلند مدت در حوزه مسکن است.

نعیمی خواستار تسریع در اتمام پروژه 900 واحدی مسکن مهر آستارا شد و بر لزوم توجه هر چه بیشتر پیمانکاران و مدیران این پروژه برای برطرف کردن مشکلات و موانع در آن تاکید کرد.

وی ادامه داد: با توجه به سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به آستارا، موافقت ضمنی وزیر راه و شهرسازی برای افزایش تسهیلات از 25 به 30 میلیون تومان را گرفتیم که امیدواریم هر چه سریع‌تر این مورد نیز برطرف شود.

نماینده آستارا با بیان اینکه تسریع در اتمام پروژه نیازمند پیگیری مسئولان ذی‌ربط شهرستانی و استانی است خاطر نشان کرد: با اتمام پروژه 900 واحدی مسکن مهر آستارا تا حدودی مشکلات مردم در بخش مسکن به حداقل می‌رسد که تلاش ما این است در حوزه اشتغال و برطرف شدن بیکاری جوانان نیز این دغدغه از بین برود.

به گزارش فارس، طراحی و احداث 9 دستگاه ساختمان مسکن مهر آستارا در 9 طبقه و هر طبقه 10 واحد به ابعاد تقریبی 67 هزار و 500 مترمربع با اجرای قالب‌های مدولار صنعتی که موجب افزایش سرعت اجرا می‌شود، از ویژگی‌های این مسکن است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول