اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان:

توجه به مسکن مهر باید افزایش یابد

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: توجه به مسکن مهر در سطح شهرستان شوشتر باید افزایش یابد.

توجه به مسکن مهر باید افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نصرالله دهقانی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیر اداره مسکن و راه‌سازی شوشتر اظهار داشت: مدیر تعیین شده برای اداره راه و شهرسازی شوشتر تجربه زیادی در عرصه راه‌سازی دارد و به این دلیل باید توجه ویژه‌ای نیز به بخش مسکن و به ویژه مسکن مهر داشته باشد.

وی افزود: شهرستان شوشتر نیازمند توجه ویژه در بخش مسکن مهر است تا این پروژه بزرگ موجود در سطح شهرستان شوشتر در اسرع وقت به نتیجه برسد.

دهقانی با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر دارای پروژه مسکن مهر شوشتر بسیار گسترده است، خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا مردم در اسرع وقت خانه‌دار شوند و این مهم تنها با توجه ویژه به مشکلات تعاونی‌ها و کوشش در راه رفع این مشکلات محقق می‌شود.

در این جلسه محمود شهبازیان رئیس سابق اداره راه و ترابری شوشتر که دارای تجربه بیش از 20 سال در عرصه راه‌سازی است به عنوان رئیس جدید اداره راه و شهرسازی شوشتر معرفی شد.

حسین پنبه‌دانه پور رئیس قبلی اداره مسکن و شهرسازی شوشتر نیز پس از تودیع در این مراسم برای تصدی سمت مدیر املاک اداره کل راه و شهرسازی خوزستان انتخاب شده است.

وی در چند روز آینده در سمت جدید خود در این اداره کل کار خود را آغاز خواهد کرد وی سه سال در شهرستان شوشتر در سمت رئیس اداره مسکن حضور داشت.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول