اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

456 واحد مسکن مهر در خرامه افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن فارس گفت: 456 واحد مسکونی درحال احداث در قالب مسکن مهر امام رضا (ع) در شهرستان خرامه تا پایان سال جاری تحویل متقاضیان می‌شود.

456 واحد مسکن مهر در خرامه افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، سید علی نقی لقمانی در چهارمین جلسه شورای معاونان استان فارس که در شهرستان خرامه برگزار شد گفت: با اعتباری بالغ بر 114 میلیارد ریال تامین شده از منابع اعتباری این استان، پروژه 456 واحد مسکونی مهر امام رضا (ع) این شهرستان تا پایان سال جاری آماده افتتاح و بهره برداری می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: این پروژه از جمله پروژه‌های شاخص و ممتاز این نهاد به شمار می‌رود که به صورت صنعتی در حال احداث است.

لقمانی افزود: اسکلت‌های فلزی به صورت پیچ و مهره و سقف‌های بتنی به صورت پیش‌ساخته هستند که سرعت اجرای پروژه را در حد قابل قبولی افزایش داده است.

در ادامه معاون مسکن شهری بنیاد مسکن فارس با اعلام اینکه پیشرفت این پروژه 47.5 درصد است و بلوک‌های اسکلت فلزی آن به تناسب دارای پنج یا شش طبقه هستند اضافه کرد: برخورداری از  آسانسورهای مجهز دیگر مشخصه این پروژه است. عطاالله زمانی ادامه داد: همچنین سه بلوک 72 واحدی این پروژه آماده تحویل است که در زمان تعیین شده به صاحبان آن واگذار می‌شود.

وی افزود: 10 میلیارد تومان تسهیلات خودمالک در بخش مسکن مهر و 2.5 میلیارد تومان تسهیلات بهسازی مسکن روستایی به  شهرستان خرامه اختصاص یافت.

به گزارش فارس، شهرستان خرامه با 153 کیلومتر مربع وسعت، در جنوب غربی شیراز واقع شده است و از جنوب به شهرستان سروستان و از شرق به شهرستان نی ریز محدود می‌شود.

انتهای پیام/ی30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول