اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید مسئولان از مسکن مهر یاسوج عنوان شد

پیشرفت 99 درصدی مسکن مهر ساحلی یاسوج

خبرگزاری فارس: در بازدید مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه مسکن مهر ساحلی یاسوج، پیشرفت فیزیکی این پروژه، 99 درصد اعلام شد.

پیشرفت 99 درصدی مسکن مهر ساحلی یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد صبح امروز در مراسم افتتاح دو واحد از 216 واحد مسکونی پروژه مسکن مهر در سایت ساحلی یاسوج اظهار کرد: مردم قدر زحمات مسئولان خود را می‌دانند و وقتی مدیران وظایف خود را به خوبی انجام دهند مردم و خداوند نیز از آنان راضی خواهند بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از دست‌اندرکاران این پروژه مسکن مهر بیان کرد: تحویل بی‌عیب و نقص واحدها به مردم از برنامه‌های جدی است که مسئولان راه و شهرسازی باید آن را جدی بگیرند تا متقاضیان این واحدها با خیال آسوده در این ساختمان‌ها ساکن شوند.

نیکزاد ادامه داد: بدون شک بعد از استقرار مردم در این واحدها، ساختمان عیب‌ها و مشکلات خود را نشان می‌دهد که از مسئولان و دست‌اندرکاران می‌خواهم تا بعد از تحویل نیز مشکلات را رها نکنند و نسبت به برطرف کردن آن‌ها تلاش کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: این پروژه با کیفیت بسیار بالایی ساخته شده که امید است موجب رضایت مردم و استفاده‌کنندگان قرار گیرد.

خیبر بیدارپور مدت اجرای این پروژه را 24 ماه اعلام کرد و ابراز داشت: در ساخت این واحدهای مسکونی همه اصول فنی ساختمان رعایت شده و مردم با خیالی آسوده می‌توانند از این واحدها استفاده کنند.

وی، نصب شیشه‌های دوجداره و درب‌های ضد سرقت، در نظر گرفتن مکانی آموزشی و پارکینگ را از موارد قابل توجه سایت ساحلی یاسوج برشمرد.

سخنگوی اداره‌کل راه و شهرسازی نیز در این آیین گفت:‌ اعتبار هزینه شده این پروژه 7 میلیارد و 400 میلیون تومان است که در یکی از بهترین نقاط شهر یاسوج ساخته شده است.

مهران مسعودی بیان کرد:‌ قرار گرفتن این مجتمع 216 واحدی در کنار رودخانه بشار یاسوج، چشم‌انداز زیبایی را برای این واحدها ترسیم کرده که فضایی دلنشین و فرح‌بخش دارد.

وی، اضافه نشدن هزینه‌های برق و آب و گاز و انشعابات آن‌ها روی اقساط را از مزایای احداث این مجتمع در درون شهر دانست زیرا اگر این واحدها در خارج از محدوده شهر احداث می‌شدند باید سیکل اداری و پرداخت هزینه‌های زیادی انجام می‌شد که اکنون این امر در مورد مسکن مهر درون شهر وجود ندارد.

پیمانکار پروژه مسکن مهر در سایت ساحلی یاسوج نیز مساحت این مجتمع را 19 هزار و 550 متر مربع خواند و گفت: این پروژه از ابتدای سال 89 شروع شده که با توجه به مشکلات زمین و سهم آورده مردمی در این تاریخ در آستانه بهره‌برداری است.

عزیزالله رحیمی تعداد واحدهای این مجتمع را 216 مورد اعلام و بیان کرد: این سایت، 24 واحد یک خوابه و 189 واحد دو خوابه دارد که در همه بلوک‌ها آسانسور نصب شده است.

وی، پیشرفت فیزیکی این واحدها را 99 درصد خواند و ادامه داد: در واحدهای دو خوابه سهم آورده مردمی 12 میلیون و در یک خوابه 6 میلیون تومان است.

پیمانکار پروژه مسکن مهر در سایت ساحلی یاسوج اظهار امیدواری کرد با همکاری راه و شهرسازی اقدامات لازم در این واحدها تا هفته آینده انجام و این واحدها بدون ایراد به مردم تحویل داده شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول