اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آبان ماه سال جاری صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 2000 واحد مسکن مهر در شهرک پونک زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: سایت 2 هزار و 240 واحدی رضوان در شهرک پونک زنجان در آبان ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 2000 واحد مسکن مهر در شهرک پونک زنجان

حافظ باباپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان زنجان از جمله ارمغانخانه، آب‌بر و چورزق متقاضی برای واحدهای مسکن مهر پایین است.

وی با اشاره به اینکه در مرحله سوم افتتاح پروژه‌های مسکن مهر در استان زنجان 6 هزار و 780 واحد مسکونی مهر به بهره‌برداری رسید، خاطر نشان کرد: در مجموع 20 هزار و 251 واحد مسکن مهر شهری در استان به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان در زمینه پروژه مسکن مهر شهر هیدج نیز یادآور شد: مشکل سند پروژه 44 واحدی این شهر در دست بررسی است.

وی در زمینه راه‌های استان زنجان با بیان اینکه آسفالت همه روستاهای بالای 50 خانوار با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان انجام می‌شود، تصریح کرد: همه این روستاها در آینده‌ای نزدیک از نعمت آسفالت برخوردار می‌شوند.

باباپور با اشاره به اینکه در زمینه آزاد راه زنجان – قزوین نیز مقرر بود 15 میلیارد تومان از طریق وزارتخانه مربوطه تامین شود، ادامه داد: در مورد جاده تهم – چورزق نیز تعهد استان یک میلیارد تومان و تعهد وزارتخانه نیز 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام شده است.

وی با بیان اینکه برای محور زنجان – بیجار و زنجان – دندی نیز از محل اعتبارات سال 91 مبالغی پیش‌بینی شده است، ادامه داد: در مجموع 20 درصد از اعتبارات استان زنجان به بخش راه اختصاص یافته است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان اظهار داشت: 11.50 درصد از اعتبارات اختصاص یافته به بخش راه در استان زنجان به راه‌های روستایی تعلق یافته است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول