اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام:

امسال 5 هزار واحد مسکن مهر در ایلام افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: 5 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت استان ایلام تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

امسال 5 هزار واحد مسکن مهر در ایلام افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، احمد کرمی ظهر امروز در بازدید از پروژه مسکن مهر بلوار پژوهش ایلام اظهار داشت: مسکن مهر یکی از طرح‌های مهم دولت در هفت سال گذشته بوده است.

وی ادامه داد: این طرح یکی از طرح‌های موفق دولت بوده که در اجرای آن بسیاری از مردم کشورمان و استان ایلام صاحب خانه و سرپناه شده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر نیز هزار و 500 واحد مسکن مهر در محدوده بلوار پژوهش شهر ایلام در حال احداث و تکمیل است.

کرمی تصریح کرد: دستورات لازم برای تسریع در روند تکمیل این پروژه‌ها صادر شده و از مسئولان امر خواسته شد در این راستا تلاش کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: اجرای موفق طرح مسکن مهر سبب رضایتمندی مردم شده و این موضوع مهم مهم‌ترین هدف مسئولان است.

وی ادامه داد: بر این اساس باید طرح‌های مسکن مهر به سرعت و کیفیت مطلوب برای متقاضیان ایجاد و احداث شود تا آنان از این مزیت بهره‌مند شوند.

این مسئول اضافه کرد: این دستگاه اجرایی در استان ایلام تمام توان خود را صرف تحقق این موضوع کرده و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول