اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا هفته دولت سال‌جاری

امکان بهره‌مندی 3500 واحد مسکن مهر از نعمت گاز فراهم می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی گفت: تا هفته دولت سال‌جاری امکان بهره‌مندی سه هزار و 500 واحد مسکونی مهر از نعمت گاز طبیعی در شهر جدید سهند فراهم می‌شود.

امکان بهره‌مندی 3500 واحد مسکن مهر از نعمت گاز فراهم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت آذربایجان‌شرقی، ولی‌الله دینی ضمن خوب ارزیابی کردن روند اجرای گازرسانی به پروژه مسکن مهر سهند افزود: عملیات گازرسانی به پروژه‌های مسکن مهر سهند در دو فاز اجرا شده که فاز اول آن با اجرای بیش از 11 هزار و 609 متر شبکه‌گذاری در اقطار مختلف و اشتراک‌پذیری از چهار و 200 مشترک به بهره‌برداری رسیده است.

وی از افتتاح گازرسانی به فاز دو مسکن مهر سهند در هفته دولت سال‌جاری خبر داد و اظهار کرد: فاز دو مسکن مهر سهند با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال و اجرای شبکه‌گذاری به متراژ بیش از 25 کیلومتر به بهره‌برداری خواهد رسید.

دینی با اشاره به نقش گاز طبیعی در پروژه‌های مسکن مهر و ارتقای رفاه و آسایش مردم تصریح کرد: باید در راستای احداث طرح‌های مسکن مهر از تمام توان و تلاش خود بهره گیریم تا مردم از مزیت گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

وی این شرکت را از شرکت‌های پیشرو در حوزه مسکن مهر استان دانست و اعلام کرد: تاکنون پنج هزار مشترک مسکن مهر با اجرای بیش از 109 کیلومتر شبکه گازرسانی و با اعتباری بالغ بر 28 هزار و 894 میلیون ریال، از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی بر لزوم رشد و توسعه خطوط گازرسانی در بخش مسکن مهر تاکید و خاطرنشان کرد: اجرای هرچه مطلوب‌تر پروژه‌های مسکن مهر و افزایش شمار مشترکان گاز در این بخش از مهمترین اهداف این شرکت است.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول