اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

خبری از تشکیل فراکسیون ویژه خبرنگاران نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: خبری از تشکیل فراکسیون ویژه خبرنگاران در مجلس شورای اسلامی وجود ندارد.

خبری از تشکیل فراکسیون ویژه خبرنگاران نیست

حمیدرضا فولادگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی، اظهار کرد: کمیسیون ویژه در آیین‌نامه داخلی مجلس بنابر ماده 59 آیین‌نامه داخلی در موارد بسیار مهم و ضروری تشکیل می‌شود که در این دوره مجلس برای بحث حمایت از تولید ملی و تداوم نظارت بر اصل 44 قانون اساسی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: طرح این کمیسیون در یک ماه گذشته ارائه شد که مجلس شورای اسلامی آن را تصویب کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنابر اهمیت این کمیسیون اعضای آن در صحن علنی مجلس انتخاب می‌شود.

وی افزود: در هفته گذشته اعضای این کمیسیون و در روز گذشته نیز اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند که به صورت رسمی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی از روز گذشته آغاز به کار کرد.

فولادگر با اشاره به اولویت‌های کاری این کمیسیون، اظهار کرد: تحقق اهداف جهاد اقتصادی و استفاده از ظرفیت‌های مجلس شورای اسلامی در زمینه تحقق حمایت از تولید ملی کار و سرمایه ایرانی از جمله برنامه‌های این کمیسیون ویژه است.

وی در ادامه گفت: یکی دیگر از برنامه‌های کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی چگونگی اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی، سند اشتغال، سرمایه‌گذاری و برنامه‌ پنجم توسعه است.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با اشاره به دیگر برنامه‌های این کمیسیون ویژه تصریح کرد: تداوم پی‌گیری‌ها در مورد اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی و بررسی طرح‌های مجلس و لوایح ارسالی از طرف دولت مرتبط با وظایف کمیسیون ویژه از جمله برنامه‌های این کمیسیون است.

فولادگر در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر زمان تشکیل فراکسیون ویژه خبرنگاران تصریح کرد: زمزمه‌هایی در این زمینه شنیده شده بود اما تا این لحظه خبری از تشکیل آن نشده است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول