اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان:

رسالت‌ مشترک پلیس و خبرنگار تامین امنیت جامعه است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: تامین امنیت عمومی در جامعه از رسالت‌های مشترک پلیس و خبرنگار است.

رسالت‌ مشترک پلیس و خبرنگار تامین امنیت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یحیی شرفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امنیت تامین شده در جامعه سودمندی رسانه و کار پلیس است.

وی قلم و اسلحه را ابزار دست خبرنگار و پلیس اعلام کرد و گفت: این دو ابزار باید در راستای حفظ امنیت عمومی جامعه به کار گرفته شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه همانطور که پلیس برای ایجاد امنیت و رفع ظلم در جامعه از اسلحه خود استفاده می‌کند، ادامه داد: خبرنگاران نیز از قلم خود برای ایجاد آرامش و امنیت ذهنی در جامعه استفاده می‌کنند.

وی در ادامه به عملکرد پلیس در استان زنجان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در استان جرایم خشن و سرقت مسلحانه وجود نداشته است که این امر را مدیون تدین و اعتقادات مذهبی بالای مردم استان هستیم.

سردار شرفی با اشاره به اینکه در سال جاری هشت مورد قتل در استان به وقوع پیوسته است، افزود: از این تعداد شش مورد کشف و دو مورد نیز در حال پیگیری است.

وی افزود: امروزه سوء مصرف و قاچاق مواد مخدر یکی از مشکلات و معضلات اساسی و تهدید کننده امنیت عمومی است که ارزش‌های جامعه را مورد تهدید جدی قرار داده و زمینه‌ساز بسیاری از جرائم از قبیل سرقت، قتل و... است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه قاچاق مواد مخدر یکی از موانع اصلی توسعه پایدار در جامعه محسوب شده و یکی از برنامه‌های دشمنان ورود مواد به کشور است، تصریح کرد: در چهار ماهه سال جاری بیش از 145 کیلو مواد مخدر با تلاش پلیس در استان کشف و ضبط شده است.

وی از اجرای 18 مرحله طرح پاکسازی در نقاط مختلف استان در زمینه مواد مخدر خبر داد و گفت: تاکنون در استان 10 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان کشف، متلاشی و منهدم شده شده است.

سردار شرفی در ادامه در مورد تصادفات به وقوع پیوسته در سال جاری گفت: در کل تصادفات به وقوع پیوسته در استان 15 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در سال جاری 21 نفر تعداد کشته‌شدگان تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان کاهش داشته است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول