اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بستک:

خبرنگاران می‌توانند نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌ها داشته باشند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بستک گفت: خبرنگاران متعهد با بیان حقایق و ترسیم واقعیات می‌توانند نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌ساز‌ی‌ها داشته باشند.

خبرنگاران می‌توانند نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌ها داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، فلکناز دهقانی پیش از ظهر امروز ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی در جمع مسئولان این نهاد در بستک با بیان اینکه جهاد دانشگاهی از بطن انقلاب برخاسته است، اظهار داشت: جهاد دانشگاهی که یکی از نهادهای مؤثر بعد از انقلاب است و در همه امور عمرانی، درمانی، خدماتی و طرح‌های عظیم ملی جلودار بوده است.

وی مشارکت جهاد دانشگاهی با نخبگان را یک اهرم در راه توسعه کشور دانست و افزود: مشارکت این دو گروه هم‌چنین نقش بسزایی در رابطه با عملی کردن منویات مقام معظم رهبری در شعار امسال که همان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، دارد.

سرپرست فرمانداری بستک با یادآوری اینکه جهاد دانشگاهی با رویکرد جدید خود و تنوع‌بخشی به فعالیت‌ها توانسته است جایگاه و اصالت واقعی خود را در انجام مأموریت و رسالتش به خوبی انجام دهد، خاطرنشان کرد: امروز جهاد دانشگاهی به درختی تنومند تبدیل شده است که از ثمره آن همه افراد جامعه بهره‌مند بوده و با بهترین و پیشرفته‌ترین مراکز تحقیقی و علمی رقابت می‌کند.

وی افزود: این نهاد در کنار فعالیت‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و کار‌آفرینی در بارور کردن استعدادها و توانمندی جوانان بسیار موفق عمل کرده است و هم‌چنان نیز تلاش می‌کند تا به عنوان مولود انقلاب در مسیر اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی باشد.

دهقانی هم‌چنین با اشاره به فرارسیدن روز خبرنگار گفت: حرفه خبرنگاری بسیار با اهمیت و تأثیرگذار است و خبرنگار خدمتگزار، خادم و امانتدار می‌تواند منشأ خیر برای جامعه باشد.

وی نقش خبرنگاران را در آگاهی‌بخشی و رشد و توسعه جامعه ستود و گفت: خبرنگاران و صاحبان اندیشه و قلم در حقیقت منادیان آگاهی و دانایی و مروج حقیقت‌جویی و حقیقت‌گویی هستند و صداقت، دقت، شفافیت و هوشیاری از ویژگی‌های فعالان این عرصه است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک رسالت خبرنگاران را بسیار سنگین و خطیر دانست و تصریح کرد: خبرنگاران متعهد با بیان حقایق و ترسیم واقعیات می‌توانند نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌ساز‌ی‌ها داشته باشند.

وی افزود: از یک خبرنگار انتظار می‌رود صداقت، سرعت، دقت، هوشیاری و امانت را به عنوان پنج عنصر اساسی در عرصه اطلاع‌رسانی مورد توجه قرار دهد و با انعکاس درست و شفاف مشکلات و مسائل جامعه به عنوان امین مردم پیام آنان را به مسئولان منتقل کند.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول