اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار روانسر:

رسالت خبرنگار صداقت در گفتار و نوشتار است

خبرگزاری فارس: فرماندار روانسر گفت: رسالت خبرنگار صداقت در گفتار و نوشتار است و با انتقاد سازنده می‌تواند باعث پیشرفت کشور شود.

رسالت خبرنگار صداقت در گفتار و نوشتار است

جلال صفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، ضمن تبریک روز خبرنگار به کسانی که در عرصه قلم و اطلاع‌رسانی مشغول به فعالیت هستند اظهار کرد: مسئولان، خبرنگار و مردم نسبت به هم وظایف متقابلی را دارند و کاملا به هم وابسته هستند.

صفری ادامه داد: مسئولان باید همکاری لازم را با خبرنگاران داشته باشند و آنها را همراهی کنند تا بتوانند به اهداف خود برسند و اصحاب رسانه نیز با اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع به مردم  اهداف مسئولان را بیان کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که رحمت خداوند انسان‌هایی را شامل می‌شود که وظیفه خود را نیکو و شایسته انجام دهند، گفت: یک خبرنگار خوب باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهد و از تخریب کردن چهره‌ای بپرهیزد و در جایی که نیاز به انتقاد است انتقادی سازنده در راستای پیشرفت کشور داشته باشد.

فرماندار روانسر تصریح کرد: خبرنگاران نیز در تحقق شعار سال، سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی سهمی دارند و آن تولید اخبار صحیح است پس اصحاب رسانه نیز باید برای تحقق شعار سال تلاش و کوشش مضاعف داشته باشند.

وی با اشاره به رسالت خبرنگار افزود: خبرنگار باید صداقت در گفتار و نوشتار داشته باشد و به دور از غرض شخصی اخبار را برای مردم بیان کند نه از مسئولی نا‌بجا تعریف کند نه مسئولی را به دید شخصی تخریب کند.

صفری در پایان گفت: در 17 مرداد ماه روز خبرنگار از اصحاب رسانه روانسر و اورامانات تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول