اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد:

حق‌گویی اصل کار خبرنگار است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد خبرنگاران ایران اسلامی را معرف هویت دینی نظام اسلامی دانست و گفت: حق‌گویی اصل کار خبرنگار است.

حق‌گویی اصل کار خبرنگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی صبح امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران در بروجرد که در سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: 17 مردادماه سالروز شهادت شهید اهل قلم محمود صارمی است که باید از شهدا و مخصوصاً این شهید اهل قلم الگو بگیریم و بتوانیم از وصایای شهدا بهره برده و در این مسیر قدم برداریم.

وی بیان کرد: رسالت خبرنگاری، رسالتی خطیر و مانند رسالت انبیا و علما و مبلغان دین است که برای رساندن پیام الهی قدم برمی‌داشتند و خبرنگاران نیز باید در این زمینه قدم بردارند.

غلامی اضافه کرد: خبرنگاران برای رساندن پیام‌ها همه تلاش خود را انجام می‌دهند، زیرا خبرنگاران در هر جامعه معرف هویت، شخصیت و آداب و رسوم هر جامعه هستند.

وی اظهار داشت: خبرنگاران مواردی مانند سرعت عمل، دقت، نظم و امانتداری را رعایت کنند که امانتداری در خبرنگاری بسیار اهمیت دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد با بیان اینکه خبرنگاران یک ایثارگر به تمام معنا در جامعه هستند، گفت: خبرنگار فدا می‌شود، تا حق را بگوید و حق‌گویی اصل کار خبرنگار است.

وی یادآور شد: فلسفه اصلی حکومت جمهوری اسلامی، اطلاع‌رسانی دقیق است و صحبت خبرنگاران و یا خبرگزاری‌ها در اعتماد مردم بسیار اهمیت دارد و مهم‌ترین رسالت در این زمینه حراست و حفاظت به دست آمده از اعتماد مردم است.

به گزارش خبرنگار فارس در بروجرد از 10 خبرنگار فعال در عرصه تبلیغات اسلامی بروجرد تجلیل شد.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول