اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد بویین زهرا:

خبرنگاران محرک جامعه به سوی پیشرفت هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و اشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا با تأکید بر اینکه نقش رسانه‌ها در افق بیداری جامعه بسیار زیاد است، خبرنگاران را محرک و مروج جامعه به سوی پیشرفت دانست.

خبرنگاران محرک جامعه به سوی پیشرفت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا در استان قزوین، علی زارعی صبح امروز در دیدار با تعدادی از مسئولان کانون‌های فرهنگی بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه اهمیت تبیین مبانی فرهنگی در جامعه بسیار زیاد است، اظهار کرد: وظیفه‌ای که امروز به صورت سنگین و بسیار خطیر برعهده متولیان فرهنگی و دینی در کشور قرار دارد این است که باید با برنامه‌ها و ایده‌های خویش سبب دوام هرچه بیشتر انقلاب اسلامی در عرصه فرهنگی و اجتماعی شده و نیز مسبب گرایش جوانان به امور و برنامه‌های معنوی شوند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه تولید آثار فرهنگی و مذهبی باید تسریع بیشتری در کشور پیدا کند، افزود: منابع اسلامی امروز باید با تلاش مسئولان با سهولت در اختیار جوانان و نوجوانان قرار گیرد تا مقدمات استحکام مبانی اعتقادی جوانان مهیا شود.

وی با اشاره به لزوم دوری از مسائل غیرضروری در حوزه فرهنگی و دینی تصریح کرد: عده‌ای در مقوله فرهنگ و هنر به‌دنبال این هستند تا با طرح مسائل و حواشی بدون دلیل سبب افت مباحث و عرصه‌های جذاب فرهنگی در جامعه شده و فرهنگ اسلامی را خرد و ضعیف جلوه دهند و وظیفه فعالان فرهنگی این است که با جدیت به این عناصر پاسخ دهند.

این مسئول فرهنگ و هنر والای دینی را بهترین تغذیه برای تأمین نیروی روحی در جوانان و نوجوانان نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: به هر میزان که حدود و احکام اسلامی در جامعه به اجرا درآید به همان اندازه هم میزان پایبندی اقشار دانشجویان و جوانان به آرمان‌های انقلاب اسلامی بیشتر می‌شود.

زارعی با بیان اینکه خبرنگاران محرک اصلی جامعه به پیشرفت و نیز بازوان پر قدرت نظام اسلامی هستند، عنوان کرد: نقش رسانه‌ها و به‌ویژه خبرنگاران امروز بسیار در جامعه تأثیرگذار است چرا که رسانه‌ها همواره با جهت‌دهی خود افکار عمومی مردم را برای روز‌ها به خود مشغول می‌کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا اذعان داشت: باید تلاش کرد تا با تجهیز و به‌کارگیری هر‌چه بیشتر رسانه‌ها، آنها زمینه‌ را برای عزت و تبلیغ دین مبین اسلام در سراسر جهان آماده کنند.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول