اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی:

خبرنگار باید با قلم خود از حق دفاع کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران به ویژه کسانی که در حوزه سیاسی قلم می‌زنند باید همواره در مسیر مبارزه با ظلم و دفاع از حق حرکت کنند.

خبرنگار باید با قلم خود از حق دفاع کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم احمد امیرآبادی پیش از ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در قم که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار انجام گرفت با اشاره به ظرفیت بالا و استعدادهای خبری موجود در قم اظهار داشت: متاسفانه با وجود ظرفیت‌های فراوان خبرنگاران قم در سطح کشوری آنگونه که باید ظهور و بروزی ندارند در حالی که قم این ظرفیت را دارد که در سطح کشوری مطرح شود اما خبرنگاران خود را در سطح قم محصور کرده‌اند.

وی گرانی کاغذ را یکی از مشکلات موجود در عرصه مطبوعات دانست و افزود: تمام برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌های دولت باید منتج به حفظ شأن خبرنگار شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر استقلال خبرنگاران در امر اطلاع‌رسانی عنوان کرد: قلم خبرنگار باید در راستای دفاع از آزادی افراد و ارزش‌های انقلاب حرکت کرده و خبرنگاران باید مبارزه با فساد و بی‌عدالتی و رانت‌خواری را سرلوحه خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: قلمی دارای ارزش و صواب است که در این مسیر حرکت کند وگرنه قلمی که علیه اعتقادات مردم و ارزش‌های نظام به حرکت درآمده و کمک به جبهه دشمن می‌کند بی‌ارزش بوده و نزد مردم جایگاهی ندارد.

امیرآبادی با بیان اینکه خبرنگار باید مدافع حق و در مقام بیان حقیقت باشد یادآور شد: خبرنگاران باید دقت کنند تا در مطالب خود آبروی افراد را که در دین و اخلاق ارزشمند است، حفظ کرده و در قیل و قال‌های انتخاباتی و تبلیغاتی، دیگران را تخریب نکنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول