اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

ریشه‌یابی معضلات جامعه جزو وظایف خبرنگاران است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرضا گفت: خبرنگاران باید با بررسی معضلات و نارسایی‌های موجود در جامعه، زمینه حل این مشکلات را فراهم کنند.

ریشه‌یابی معضلات جامعه جزو وظایف خبرنگاران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سیدمحمدباقر محمدی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان شهرضا اظهار داشت: خبررسانی مداوم و صحیح از مواردی است که به رشد و تعالی کشور کمک شایانی می‌کند.

وی ادامه داد: سرعت انتقال خبر باید در سطح کشور به گونه‌ای باشد که با معیارهای جهانی تناسب داشته باشد.

محمدی با اشاره به لزوم دوری جستن رسانه‌ها از مسائل حاشیه‌ای، افزود: دامن زدن به شایعات و گمانه‌زنی‌های بی‌پایه و اساس از مسائلی است که رسانه‌ها باید از آن دوری کنند.

فرماندار شهرضا با اشاره به نقش سازنده خبرگزاری‌ها در زمینه اطلاع‌رسانی گفت: خنثی‌سازی توطئه دشمنان و تلاش در راستای توسعه همه‌جانبه فرهنگی باید در زمره مهم‌ترین دغدغه‌های اصحاب خبر قرار داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح وضعیت فرهنگی شهرستان شهرضا تصریح کرد: در بودجه‌بندی امسال تمام حوزه‌های فرهنگی شهرستان افزایش بودجه محسوس داشته‌اند که بدون شک شکوفایی فرهنگی شهرضا را دربر دارد.

محمدی با اشاره به لزوم ارتباط مدیران و مسئولان ادارات با خبرنگاران، گفت: کار بدون حاشیه یکی از مهم‌ترین اصول مدیریت در سطح شهرضا است و از مجموعه مدیران شهرستان انتظار داریم همواره این موضوع را مدنظر داشته باشند.

وی اضافه کرد: طی چند ماه گذشته همواره از مطرح کردن ناکارآمدی برخی مدیران ادارات و سازمان‌ها دوری کرده‌ام اما در صورت تداوم این مسئله به ناچار نام این افراد را رسانه‌ای می‌کنم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول