اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان:

خبرنگاران در راستای پیشبرد اهداف نظام گام بر دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: خبرنگاران با ایجاد روشنگری و انتقاد سازنده در راستای پیشبرد اهداف نظام گام بر دارند.

خبرنگاران در راستای پیشبرد اهداف نظام گام بر دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطر شهید صارمی و تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار اظهار داشت: در شرایطی که استکبار جهانی تمام تلاش خود را برای تخریب و نابودی فرهنگ ناب اسلامی به کار بسته است، رسالت خبرنگاران برای آگاهی بخشیدن به این مهم بیش از پیش احساس می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت شبکه‌های خبری استکبار جهانی افزود: دشمن با راه‌اندازی شبکه‌های رسانه‌ای مانند بی‌بی‌سی و الجزیره و با اجیر کردن قلم فروشان وابسته، با اخبار کذب و دروغین خود واقعیت‌ها را وارونه جلوه می‌دهد.

حسینی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص خبرنگاران تصریح کرد: خبرنگاران باید خود را همسو با آرمان‌های نظام و اسلام بداند و در تهیه و ارسال اخبار دقت لازم را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگار ایرانی با ایمان و اعتقاد راسخ به دنبال واقعیت‌گرایی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه خبرنگار چشم تیزبین جامعه است، گفت: مسئولان باید نسبت به انتقاد خبرنگاران پاسخگو باشند.

وی با تاکید بر اهمیت شغل خبرنگاری بیان کرد: رسالت خبرنگاری آگاهی‌افزایی است و خبرنگاران با ایجاد روشنگری و انتقاد سازنده در راستای پیشبرد اهداف نظام گام بر دارند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول