اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی زرند:

تعامل ناجا و خبرنگاران موجب کاهش معضلات می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی زرند گفت: هر چه بیشتر شدن ارتباط بین نیروی انتظامی و خبرنگاران در نهایت موجب کاهش معظلات جامعه می‌شود.

تعامل ناجا و خبرنگاران موجب کاهش معضلات می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، احمد حسینی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران با گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران نقش مهم و خطیری در راه آگاهی‌بخشی و انعکاس دقیق واقعیت به مردم برعهده دارند و خبرنگاران این شهرستان در این راستا قدم می‌گذارند.

وی از خبرنگاران به عنوان طلایه‌داران عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی جامعه نام برد و افزود: خبرنگاران فعال در زرند با فعالیت شبانه‌روزی خود در زمینه ارتقای سطح دانش و آگاهی‌های عمومی تلاش می‌کنند و تعامل و همکاری بسیار خوبی با این فرماندهی دارند.

حسینی تصریح کرد: هر چه بیشتر شدن ارتباط بین نیروی انتظامی و خبرنگاران در زرند در نهایت موجب کاهش معضلات جامعه در این شهرستان می‌شود.

وی خطاب به خبرنگاران ابراز داشت: شما خبرنگاران باید به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشید و من از شما درخواست می‌کنم که خبرها را ریشه‌یابی کنید و سپس با دقت و اطمینان از تمام ابعاد منتشر کنید.

در این مراسم حجت‌الاسلام رسول حسینی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی زرند با تبریک روز خبرنگار گفت: این جلسه برای آشنایی و ارتباط نزدیک‌تر خبرنگاران با نیروهای فرماندهی انتظامی برگزار شده است.

به گزارش فارس، فرماندهی انتظامی شهرستان زرند در آستانه فرا رسیدن 17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی و روز خبرنگار از خبرنگاران فعال در عرصه پوشش اخبار نظامی و انتظامی تقدیر کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول