اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی راور اعلام کرد

نشاط جامعه در گرو قلم خبرنگاران است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان راور گفت: نشاط و پویایی جامعه در گرو قلم خبرنگاران است.

نشاط جامعه در گرو قلم خبرنگاران است

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، عباس مهربخش ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به 17 مرداد ماه روز خبرنگار و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی اظهار داشت: نشاط و پویایی جامعه در گرو قلم خبرنگاران است.

وی بیان داشت: خبرنگاران امین جامعه هستند و واقعیت‌هایی که منتشر می‌شود به جامعه منتقل می‌کنند و این همان رسالت خبرنگاری است که باید رعایت شود.

مهربخش ابراز داشت: خبرنگاران در عصر حاضر و در جنگ نرم دشمن به عنوان افسران جنگ نرم هستند و نقش کلیدی در جهت‌دهی افکار عمومی به عهده دارند.

وی افزود: بدون شناخت نمی‌توان به درمان بیماری پرداخت و همان گونه که پیشگیری در بیماری بهتر از درمان است، پیشگیری اجتماعی نیز بر پیشگیری انتظامی مقدم است و این امر نیازمند همکاری سایر سازمان‌ها و نهادها است.

مهربخش گفت: طی چهار ماه گذشته از سال جاری تصادفات برون‌شهری در شهرستان راور نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 80 درصد کاهش داشته است.

وی امنیت شهرستان راور را در میان شهرستان‌های شمالی استان کرمان مطلوب عنوان کرد و افزود: سرقت طی چهار گذشته نسبت به مدت مشابه در سال قبل 18 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

به گزارش فارس در این نشست از خبرنگاران شهرستان راور تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول