اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد:

رسالت خبرنگار در مسیر ارزش‌های اسلامی استفاده شود

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: رسالت خبرنگار یک رسالت الهی است که باید از آن در مسیر ارزش‌های اسلامی استفاده کرد.

رسالت خبرنگار در مسیر ارزش‌های اسلامی استفاده شود

ولی‌محمد مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: رسالت خبرنگار یک رسالت الهی است که باید از آن در مسیر ارزش‌های اسلامی استفاده کرد.

وی خبرنگاران را حلقه وصل میان مسئولان و افکار عمومی دانست و افزود: آنها می‌توانند با ارسال به موقع اخبار به صورت جامع و کامل بر اساس دقت و ظرافتی که در این حرفه وجود دارد، نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

مشایخی خبرنگاری را دارای جایگاه والایی دانست و تصریح کرد: خبرنگاران نقش به سزایی در رشد و توسعه اجتماعی و فرهنگی جامعه دارند.

وی با تأکید بر اینکه باید با نگاه توسعه از این ظرفیت به بهترین شکل بهره برد، ابراز داشت: رشد و تعالی جامعه باید همواره مد نظر خبرنگار متعهد و متدین قرار گیرد.

مشایخی دقت، سرعت و صحت انتقال اخبار را از بارزترین ویژگی‌های یک خبرنگار ذکر و عنوان کرد: خبرنگاران باید همواره به این امر مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانند تأثیر خود را بر جامعه بگذارند.

فرماندار عنبرآباد گفت: با انجام این رسالت تصمیم‌گیران امر نیز از آن بهره‌مند شده و می‌توانند، تصمیم کارشناسی شده‌ای در مباحث مطرح شده، اتخاذ کنند.

مشایخی با تأکید بر اینکه مصالح جامعه نیز در انتشار اخبار باید مد نظر قرار گیرد، بیان داشت:‌ خبرنگاران باید در راستای حفظ منافع و مصالح اجتماعی گام بردارند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول