اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رفسنجان:

خبرنگار همراه پلیس در عرصه امنیت جامعه است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: خبرنگار همراه پلیس در عرصه امنیت جامعه است و نواها و نداهای پلیس را به گونه‌ای رقم می‌زند که مردم در جامعه احساس امنیت می‌کنند.

خبرنگار همراه پلیس در عرصه امنیت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، سیدمحمد رضایی ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان رفسنجان با اشاره به قلم توانای خبرنگاران برای به نگارش در آوردن هنجارها و ناهنجاری‌های جامعه اظهار داشت: کار خبرنگار سخت و سنگین و مسئولیت‌پذیر بودن خبرنگار برای عرصه خبری قابل تقدیر است.

وی افزود: نقش مطبوعات در جامعه مؤثر است و این خبرنگاران و مطبوعات هستند که جامعه را به همه و حتی به دنیا معرفی می‌کنند.

رضایی تصریح کرد: خبرنگار همراه پلیس در عرصه امنیت جامعه است و نواها و نداهای پلیس را به گونه‌ای رقم می‌زند که مردم در جامعه احساس امنیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اخلاق حرفه‌ای خبرنگار به گونه‌ای است که برای جامعه آن طور که مصلحت است گام بر می‌دارد و هدایت و صلابت جامعه در قلمرو نگارش خبرنگار است.

فرمانده انتظامی رفسنجان ابراز داشت: اگر پلیس مطبوعات را به همراه خود نداشته باشد، پروازش در راستای ارتقای امنیت جامعه ناکام می‌ماند.

رضایی بیان کرد: امروز با توجه به تهاجم‌هایی که دشمن در عرصه‌های مختلف به ویژه فرهنگی به سمت جامعه ما و جوانان دارد، این خبرنگاران هستند که شاهد هنجارشکنی‌ها با دیدگاه وسیعی هستند و باید حساسیت موضوع را در رسانه‌ها به نگارش در آورند.

وی عنوان کرد: تنها چیزی که جامعه را نگه می‌دارد آموزش همگانی، آگاهی دادن به مردم و نظارت و کنترل در کنار همراهی کردن دیگر دستگاه‌ها با نیروی انتظامی است و جامعه روحانیت که پیام‌آوران خوبی‌ها هستند با سخنرانی‌های خود می‌توانند مؤثر باشند و مردم را از عواقب شوم دام‌هایی که فرزندان آنها را به گناهان بزرگ و کوچک کشانده مطلع سازند.

در پایان این مراسم فرمانده انتظامی رفسنجان از زهرا بمی‌نژاد خبرنگار فارس به همراه تعدادی از خبرنگاران فعال رفسنجان تجلیل کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول