اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

جهادکننده در راه علم باید پایبند به علم خود باشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر ضرورت انجام جهاد پایبندی به علم در جامعه، گفت: باید به آنچه به دست آورده‌ایم معتقد بوده و در عرصه عمل به آن پایبند باشیم.

جهادکننده در راه علم باید پایبند به علم خود باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی پیش از ظهر امروز در جمع رئیس و کارکنان جهاد دانشگاهی همدان، جهاد علمی در راستای کشف حقایق، پایبندی به علم و ترویج و تبلیغ حقیقت به دست آمده را سه عرصه مهم جهاد در مجامع علمی و حوزوی بیان کرد.

وی عاشق علم بودن و عاشق کمک به بشریت را از جمله خصایص دانشمندان و عالمان بزرگ عنوان کرد و اظهار داشت: جهاد علمی کار آسانی نیست و باید عاشقانه در این راه قدم گذاشت.

امام جمعه همدان با بیان اینکه علم برای عمل خوب است، افزود: اگر کسی یک حقیقت را کشف و خود بدان عمل نکند آن علم جهل خواهد بود.

وی با تأکید بر ترویج و تبلیغ فعالیت‌های جهاد دانشگاهی تصریح کرد: باید جامعه با فعالیت‌ها و عملکرد علمی جهاد دانشگاهی آشنا شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: ما برای موفقیت و اصلاح مشکل شخصی و رفع مشکل مردم به شدت نیازمند جهاد در عرصه‌های علمی، پایبندی به علم و تبلیغ و ترویج علم داریم که باید به این مهم توجه شایانی صورت پذیرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول