اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معلم تاریخ آبپخش در کشور دوم شد

رتبه دوم بهرام شفیعی در بین معلمان کشور

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش آبپخش از کسب رتبه دوم بهرام شفیعی، از معلمان آبپخش در بین معلمان کشور خبر داد.

رتبه دوم بهرام شفیعی در بین معلمان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش محمود انتظامی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی آبپخش اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین نهادهای اجتماعی است و توسعه همه‌جانبه این نهاد از اهداف مهمی است که دولت خدمتگزار با تمام توان برای تحقق آن تلاش می‌کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبپخش خاطر نشان کرد: تحول در نظام آموزش و پرورش از اهداف والایی است که در سال‌های اخیر مورد توجه مسئولان بوده و پس از مطالعه و بحث فراوان نخبگان دانشگاهی و حوزوی این طرح در قالب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ارائه شده است.

وی افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از مطالبات رهبر معظم انقلاب از سیستم آموزشی کشور است و در اجرای آن باید به رفع دغدغه‌ها و خواسته‌های امام خامنه‌ای از سیستم آموزشی کشور توجه داشته باشیم و با عزم جزم و همت راسخ در این مسیر گام برداریم.

انتظامی بیان داشت: در سال‌های اخیر فرهنگیان آبپخشی در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی افتخارآفرینی داشته‌اند و موفق به کسب رتبه‌های برتر شهرستانی، استانی و حتی کشوری شده‌اند.

این مسئول یادآور شد: در سال تحصیلی جاری بهرام شفیعی از دبیران تاریخ منطقه آبپخش موفق به کسب رتبه دوم طرح درس تاریخ معاصر در سطح کشور شده و این موفقیت را به جامعه فرهنگیان آبپخش تبریک می‌گوییم.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبپخش عنوان کرد: جشنواره الگوهای تدریس هر ساله با هدف بهبود وضعیت آموزش و پرورش با انگیزه معرت‌افزایی و تربیت‌خواهی آموزشی برگزار می‌شود و مدرسانی از سراسر کشور در واحد‌های درسی مختلف در این جشنواره شرکت می‌کنند.

وی بیان داشت: در سال‌های تحصیلی گذشته فرهنگیان منطقه آبپخش با شرکت در این جشنواره در سطوح استانی و کشوری افتخاراتی برای آموزش و پرورش آبپخش آفریده‌اند.

بهرام شفیعی دبیر منتخب درس تاریخ ایران و جهان 2 در این آئین گفت: توسعه علمی ایران اسلامی و بهبود وضعیت آموزش دانش‌آموزان از اهدافی بوده که در تمامی سال‌های خدمت در آموزش و پرورش دنبال کرده‌ام و امیدوارم با این اقدام بتوانم اثری مطلوب در بهبود آموزش درس تاریخ داشته باشم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول