اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی اردبیل:

جهاد دانشگاهی پرچمدار تحول علمی و فرهنگی کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: جهاد دانشگاهی در 32 سال گذشته پرچمدار واقعی تحول علمی و فرهنگی کشور بوده و توانسته است به یک مجموعه تأثیر‌گذار تبدیل شود.

جهاد دانشگاهی پرچمدار تحول علمی و فرهنگی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر قاسمی صبح امروز در نشست با جمعی از فعالان حوزه علمی و فرهنگی جهاد دانشگاهی اردبیل اظهار داشت: جهاد دانشگاهی در 16 مرداد سال 59 و با فرمان تاریخی امام شکل گرفت و به عنوان فرزند انقلاب در حوزه فرهنگ، آموزش، پژوهش و کار‌آفرینی فعالیت‌های مثبت و چشمگیری را داشته است.

وی با یادآوری اینکه جهاد دانشگاهی با رویکرد جدید خود و تنوع‌بخشی به فعالیت‌ها توانسته است جایگاه و اصالت واقعی خود را در انجام مأموریت و رسالت به خوبی انجام دهد، خاطرنشان کرد: امروز جهاد دانشگاهی به درختی تنومند تبدیل شده است که از ثمره آن همه افراد جامعه بهره‌مند بوده و با بهترین و پیشرفته‌ترین مراکز تحقیقی و علمی رقابت می‌کند.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل یادآور شد: این نهاد در کنار فعالیت‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و کار‌آفرینی در بارور کردن استعدادها و توانمندی جوانان در 32 سال گذشته بسیار موفق و شایسته عمل کرده است و همچنان نیز تلاش می‌کند تا به عنوان مولود انقلاب در مسیر اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی باشد.

قاسمی یکی از وظایف جهاد دانشگاهی را تکمیل چرخه علم و فناوری و همسویی و هم هدف شدن این حوزه با کارهای مهارتی توصیف کرد و گفت:‌ جهاد دانشگاهی در هر حوزه‌ای ورود پیدا کرده است بدون شک آثار آن در حوزه‌های مختلف قابل مشاهده و ملموس بوده به طوری که جهاد دانشگاهی در سایه بزرگان و مردان انقلابی استوار در سال‌های گذشته توانسته است بنیانی مستحکم و قوی داشته باشد.

این مسئول تأکید کرد: ما در استان اردبیل در پنج حوزه پشتیبانی، آموزشی، پژوهشی،‌ فرهنگی و اشتغال فعالیت می‌کنیم و در سال‌های اخیر نیز توانسته‌ایم عملکرد مثبتی را در تمام این بخش‌ها شاهد باشیم.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل تاسیس و راه‌اندازی بانک خون و درمان ناباروری را از اقدامات شاخص و بسیار ارزشمند جهاد دانشگاهی اردبیل در فضای علمی، تحقیقاتی و درمانی توصیف کرد و افزود: ما در حوزه آموزش نیز در سطوح مختلف دوره‌هایی را برگزار می‌کنیم و به سمت کیفی‌سازی آموزش‌ها حرکت کردیم.

قاسمی محور صدگانه دوره‌های تخصصی آموزشی را با همراهی دستگاه‌های اجرایی یادآور شد و بیان داشت: ما با انعقاد قرارداد با دستگاه‌های مختلف تلاش می‌کنیم تا آموز‌ش‌های تخصصی را برای کارکنان و مدیران توسعه بدهیم که در این زمینه از یک ظرفیت ممتازی نیز در استان برخوردار هستیم.

وی در پایان سخنان خود فعالیت مرکز آموزشی علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی را با جذب بیش از 200 دانشجو یادآور شد و اظهار داشت: این دانشگاه در رشته حسابداری، نرم افزار و فناوری اطلاعات به جذب دانشجو پرداخته و در این حوزه فعالیت بسیار مثبت و سازنده‌ای را داشته است.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول