اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام مرکز آموزش علمی کاربردی علوم بهزیستی تفت خبر داد

پذیرش دانشجو در 6 رشته جدید در دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی تفت

خبرگزاری فارس: قائم مقام مرکز آموزش علمی کاربردی علوم بهزیستی تفت از پذیرش دانشجو در شش رشته جدید در مرکز آموزش علمی کاربردی علوم بهزیستی تفت خبر داد.

پذیرش دانشجو در 6 رشته جدید در دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی تفت

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان یزد، جمال گلشن اظهار داشت: مرکز آموزش علمی کاربردی علوم بهزیستی تفت در مهر ماه سال جاری چهار رشته کارشناسی و دو رشته کاردانی به مجموع رشته‌های تحصیلی خود اضافه می‌کند.

قائم مقام مرکز آموزش علمی کاربردی علوم بهزیستی تفت افزود: در مهر ماه امسال، چهار رشته کارشناسی پودمانی به نام‌های کارشناسی حرفه‌ای مشاور ژنتیک، کارشناسی حرفه‌ای تربیت مربی پیش دبستانی، کارشناس حرفه‌ای مددکاری اجتماعی خانواده و کارشناس حرفه‌ای مددکاری اجتماعی کودک و دو رشته در مقطع کاردانی به نام‌های کاردان حسابداری با گرایش مالی به صورت ترمی و کاردان حرفه‌ای تربیت مربی خانه سالمندان به صورت پودمانی به مجموع رشته‌های تحصیلی این مرکز افزوده می‌شود.

گلشن، رشته‌های تحصیلی این مرکز را شامل تربیت مربی پیش از دبستان، مددکاری اجتماعی، مربی کودکان استثنایی، راهنمای آموزشی، مربی معلولان ذهنی، اصلاح و تربیت، تکنولوژی آموزشی و نرم افزار کامپیوتر در مقطع کاردانی ترمی و راهنمای آموزشی بزرگسالان، آسیب شناسی اجتماعی و اصلاح و تربیت در مقطع کارشناسی ترمی اعلام کرد.

وی، رشته‌های پودمانی مرکز را نرم افزار کامپیوتر، اصلاح و تربیت، راهنمای آموزشی، مربی پیش از دبستان و کارشناس آسیب شناسی اجتماعی عنوان کرد و افزود: تعداد اساتید این مرکز 47 نفر است که به صورت نیمه وقت با دانشگاه همکاری دارند و از این تعداد پنج نفر هیئت علمی، 10 نفر درون سازمانی و غیر هیئت علمی و 32 نفر برون سازمانی هستند که دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.

گلشن، تعداد دانشجویان این مرکز را در مجموع 732 نفر اعلام کرد که تعداد 270 نفر در مقطع کاردانی ترمی و 231 نفر کارشناسی ترمی و 213 نفر کاردانی پودمانی و 18 نفر کارشناسی پودمانی در این مرکز مشغول تحصیل هستند.

وی ادامه داد: این مرکز، بهمن ماه سال 1381 به عنوان شعبه‌ای از دانشگاه علوم بهزیستی کشور فعالیت خود را با پذیرش 100 دانشجو در دو رشته کاردانی پودمانی، مدیریت روابط عمومی و تربیت مربی مراکز پیش ازدبستان در شهرستان تفت و در محل آموزش ضمن خدمت کارکنان بهزیستی به مساحت حدود 2 هزار مترمربع آغاز کرد.

انتهای‌پیام/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول