اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش ‌و پرورش آبادان خبر داد

آموزش 132 معلم پایه ابتدایی توسط آموزش و پرورش آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش‌ و پرورش آبادان از آموزش 132معلم پایه دوم و ششم ابتدایی توسط این اداره در منطقه خبر داد.

آموزش 132 معلم پایه ابتدایی توسط آموزش و پرورش آبادان

حبیب‌الله رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: برای آموزش 132 معلم پایه دوم و ششم ابتدایی در آبادان 10 نفر از مدرسان برتر کشوری در منطقه حضور دارند.

وی افزود: با اضافه شدن پایه ششم به دوره ابتدایی و حساسیت ویژه برای به‌روزرسانی سطح آموزشی معلمان، اداره آموزش ‌و پرورش آبادان این کلاس‌های آموزشی را در منطقه برگزار کرده است.

رئیس اداره آموزش ‌و پرورش آبادان ادامه داد: تاکنون 106 نفر از همکاران ما در شهرستان آبادان برای حضور در کلاس‌های این دوره ثبت‌‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به شروع کلاس‌ها گفت: آغاز دوره‌های آموزشی پایه دوم و ششم ابتدایی از ششم تیرماه سال جاری در آبادان بوده و تا پایان فصل تابستان 60 درصد از این کلاس‌ها به اتمام می‌رسد.

رمضانی خاطرنشان کرد: با آغاز مهرماه و سال تحصیلی جدید، 40 درصد از معلمان برای گذراندن دوره آموزشی پایه ششم و دوم ابتدایی در کلاس‌ها حاضر می‌شوند.

وی ادامه داد: در راستای سند تحول بنیادین دوره‌های غیر حضوری اداره آموزش ‌و پرورش، 2 هزار و 668 نفر در آزمون سال 91 شرکت کرده‌اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان در پایان اظهار کرد: با اضافه شدن پایه ششم به مقطع ابتدایی در سال جدید و لزوم استفاده از ابزارها، وسایل کمک آموزشی و دوره‌های تخصصی ویژه معلمان، بیشتر احساس می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول