اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر گرگان خبر داد

کسب رتبه نخست علمی کاربردی گرگان در گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر شهرستان گرگان گفت: مرکز علمی کاربردی خانه کارگر شهرستان گرگان در بین 23 مرکز خانه کارگر استان توانست رتبه نخست را کسب کند.

کسب رتبه نخست علمی کاربردی گرگان در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رضا عالمی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان گرگان اظهار داشت: این مرکز با دارا بودن استانداردهای آموزشی نظیر؛ سلف سرویس، سالن آمفی‌تئاتر، آزمایشگاه، کارگاه و کلاس‎های آموزشی در جایگاه خوبی قرار گرفته است.

وی میزان اعتبار مورد نیاز برای ساخت این مرکز آموزشی را یک‌میلیارد و 800 میلیون تومان عنوان کرد و ابراز داشت: اعتبارات ساخت این مرکز از محل شهریه دانشجویان و دفتر مرکزی خانه کارگر تامین شده است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر گرگان تعداد دانشجویان این دانشگاه را یک‌هزار و 700 نفر اعلام کرد و یادآور شد: رشته‎های آموزشی که در مراکز علمی کاربردی تدریس می‎شود متناسب با نیاز استان بوده و رشته‎های جدیدی است که می‎تواند نیازهای استان را برآورده سازد.

عالمی اذعان کرد: در حال حاضر دو تا سه مرکز آموزش علمی کاربردی ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد را دارند که خوشبختانه مرکز علمی کاربردی خانه کارگر گرگان نیز یکی از آن مراکز است که به تناسب رشته‎های موجود دانشجو می‎پذیرد.

وی توجه به شاخصه‎های کیفی و کمی در این مرکز آموزشی را مهم‌ترین دلایل پیشرفت دانست و متذکر شد: استفاده از ظرفیت‎های آموزشی و پژوهشی و در کنار آن کاربردی کردن فعالیت‎ها سبب شده تا مراکز علمی کاربردی در این زمینه منحصر به فرد بوده و نیازها و انتظارات جامعه را به نحو احسن شناسایی کنند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول