اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حلقه صالحین بسیج سازندگی:

بسیج مهندسی یک بسیج علمی و سازنده است

خبرگزاری فارس: رئیس حلقه صالحین سازندگی گفت: بسیج مهندسی در واقع یک بسیج خلاق، سازنده و کاملاً علمی است.

بسیج مهندسی یک بسیج علمی و سازنده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدجعفر علم‌الهدی صبح امروز در نشست سالانه بسیج مهندسین خراسان‌رضوی با موضوع اردوهای جهادی در مجتمع نصر سپاه امام رضا (ع) مشهد اظهار کرد: خراسان یک خوان پر از نعمت است و جلوه اصلی این نعمات، مقام معظم رهبری است که از این خطه برخاسته‌اند و جهان اسلام را هدایت می‌کنند.

رئیس حلقه صالحین بسیج سازندگی یادآور شد: علاوه بر این، خراسان مهد بسیجی‌های بسیاری است که همواره منشأ خدمات به محرومین و مستضعفین جامعه اسلامی بوده‌‌اند.

علم‌الهدی تصریح کرد: بسیج اساساً یک نیروی سازنده و رهایی‌بخش است و هر جا نام بسیج آورده می‌شود، تلاش برای محرومیت‌زدایی و پاسداری از ارزش‌ها نیز به ذهن متبادر می‌شود.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری سال 91 را با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری کرده‌اند، و این در واقع یک پیام برای بسیج مهندسین نیز هست که به آنها اعلام می‌کند باید حرکت کنند و تا آنجا که می‌توانند برای تحقق شعار سال جان‌فشانی کنند.

رئیس حلقه صالحین بسیج سازندگی با اشاره به فعالیت‌های بسیج مهندسین یادآور شد: فشارهای اعمال شده در عرصه اقتصادی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی ایران بسیار زیاد است و در این میان بسیج مهندسی وظیفه دارد به یاری مقام معظم رهبری بشتابد و فکر ایشان را از بابت ادامه قدرتمندانه حرکت نظام اسلامی در عرصه‌های گوناگون سیاسی و اقتصادی راحت کند.

علم‌الهدی گفت: بسیج مهندسی در واقع، بسیج علم‌آوران، دانشوران و عالمان است و اساساً یک بسیج علمی و سازنده است و باید با تهیه نقشه راه و تمهید برنامه‌ریزی‌های استراتژیک، سایر عناصر نظام را در موقعیت حساس فعلی در ادامه حرکت خود، یاری کند.

وی افزود: بسیج مهندسی می‌تواند با اتکا به قوه علمی خود، استکبار جهانی را در رسیدن به اهداف خود ناکام کند.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول