اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان:

حقوق بشر مسئله‌ای ذبح شده در دست استکبار است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: حقوق بشر مسئله‌ای ذبح شده در دست قدرت‌های استکباری است.

حقوق بشر مسئله‌ای ذبح شده در دست استکبار است

فیروز احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: متاسفانه حقوق بشر به عنوان مسئله‌ای ذبح شده در دست قدرت‌های استکباری و استعماری است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر خبری از حقوق بشر در جوامع نیست، افزود: مدعیان حقوق بشر این مسئله را دست آویز رسیدن به اهداف خود قرار داده‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه در دنیای بیداد و ظلم از ناحیه استکبار حقوق بشر در جهان رعایت نمی‌شود، افزود: استکبار جهانی برای رسیدن به منافع خود حقوق بشر را دست آویز قرار داده است.

وی با بیان اینکه کشورهای استکباری الگوی انسان‌کشی و عدل‌کشی در جهان هستند، خاطرنشان کرد: حداقل حقوق انسانی در حال حاضر از سوی کشورهای استکباری رعایت نمی‌شود.

احمدی با اشاره به سکوت مجامع بین‌المللی در برابر نسل‌کشی در کشورهای اسلامی یادآور شد: غرب و سازمان‌های بین‌المللی در برابر اقدامات وحشیانه استکبار سکوت اختیار برقرار می‌کنند.

وی نسل‌کشی مردم میانمار، فلسطین و سوریه را از اقدامات وحشیانه دولت‌های استکباری عنوان کرد و گفت: در حال حاضر حقوق این افراد در جهان تضییع می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان تنها روزنه پیگیری حقوق بشر را ایران اسلامی برشمرد و گفت: کشور ایران پیگیر حقوق تضییع شده مردم مسلمان جهان است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی پیگیر مسائل حقوق بشر است، خاطرنشان کرد: حقوق مردم مسلمان جهان حتی از سوی جوامع بین‌المللی نیز رعایت نمی‌شود.

احمدی طرح موضوع حقوق بشر در مجامع بین‌المللی را مهم دانست و گفت: باید این موضوع در جوامع مختلف ارائه شود تا جهان نسبت به این موضوع حساس شده و حقوق پایمال شده خود را به دست آورد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول