اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی:

حقوق بشر سازمان ملل عروسک خیمه شب‌بازی آمریکا شده است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی ضمن محکوم کردن قتل عام مردم مسلمان میانمار گفت: ننگ رقت‌انگیز این رسوایی دامن کمیسریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد است که در دستان ناتو و آمریکا عروسک خیمه شب‌بازی شده است.

حقوق بشر سازمان ملل عروسک خیمه شب‌بازی آمریکا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بیوک مقدسی‌بخشایش صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در محل دفتر این حزب اظهار کرد: حقوق بشر همانطور که از اسمش معلوم است باید از حقوق پایمال شده ضعفا و مظلومان دفاع و ظالم را به شدت محکوم و رسوا کند ولی می‌بینیم غیر از این عمل می‌شود و هزاران نفر در جلوی چشمان باز مردم جهان به طرز فجیع مثله می‌شوند و آب از آب تکان نمی‌خورد.

وی افزود: این نهادهای مدعی حتی آهی هم از درونشان بیرون نمی‌آید و باید بر چنین حق‌طلبی و دفاع از انسانیتی ننگ شود.

مقدسی گفت: ننگ رقت‌انگیز این رسوایی دامن کمیسریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد است که در دستان ناتو و آمریکا عروسک خیمه شب‌بازی شده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان در ادامه افزود: بارها در مصاحبه‌ها و نوشته‌ها آمده است که امروز غرب و شیطان بزرگ ناتوان و بسیار ضعیف شده‌اند، رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی و انقراض است، می‌خواهد با حمایت از تروریست‌های نادان وهابی و صهیونیستی بقای خود را حفظ کند.

مقدسی تصریح کرد: این ائتلاف نابخردانه در عراق، افغانستان، مصر و لیبی و غزه و لبنان شکست سنگینی را متحمل شده است و در سوریه هم مفتضحانه در باتلاق جنگ افروزی‌اش فرو خواهد رفت و همین باتلاق او را خواهد بلعید.

وی ابراز داشت: امروز ابرقدرت‌ها زور ندارند و پلنگ پنبه‌ای شده‌اند و تنها با حرکت‌های ایزایی می‌خواهند صورتشان را سرخ نگه دارند ولی دیگر دیر است چراکه عاقبت ظالمان و حرام‌خواران به اینجا ختم می‌شود.

مقدسی اضافه کرد: عربستان، قطر و ترکیه و دیگر شاهان سایر کشورها فریب شیطان بزرگ را خورده‌اند، باید هرچه زودتر یا خودشان را کنار بکشند یا اصلاح شوند، مثل آنها مثل همان مثلی است که می‌گوید: "کسی که به جهنم می‌رود رفیقش را هم به همراه خودش می‌برد."

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان خاطرنشان کرد: حمایت ناتو و آمریکا از هر کشوری آن را به سکوت در برابر جنایات می‌کشاند و قیام ملت‌ها را آسان‌تر می‌کند.

مقدسی با اشاره به وتوی قطعنامه شورای امنیت به نفع سوریه گفت: آمریکا و ناتو با هر وتوی قطعنامه‌ای ناتوان‌تر و رسواتر از قبل می‌شوند و این امر نشان داد امروز دیگر آمریکا میدان‌دار نیست و روز به روز هیبت پوشالی‌اش به تحلیل می‌رود و خباثت و آدم‌کشی مستکبران عیان‌تر می‌شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان در ادامه با اشاره به وضع وخیم منافقین در کشورهای مختلف افزود: منافقین امروز ذلیلانه‌ترین روزگار خود را می‌گذرانند، عاقبت نوکری به اجنبی همین است، آوارگی، نداشتن آبرو در نزد ملت ایران و ملت‌های آزاده و همین‌ها مجبورند اوامر ارباب خود را اطاعت کنند.

مقدسی تاکید کرد: شهید کردن دانشمندان و ترور کور تا حالا هیچ نفعی برای آنها در پی نداشته و جز رسوایی و بدبختی و دربه‌دری  نتیجه‌ای نداشته و فردا هم با گدایی در کنار خیابان‌ها زندگی نکبت‌بار و مرگ در انتظار آنهاست.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول