اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر انتظامی و امنیتی استانداری قزوین:

با تعریف جدید از حقوق بشر می‌توان به عدالت اجتماعی در دنیا رسید

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل دفتر انتظامی و امنیتی استانداری قزوین گفت: با متحد شدن کشورهای اسلامی و تعریف جدید از حقوق بشر در مجامع بین‌‌المللی می‌توان به اجرای حقوق عدالت اجتماعی و اسلامی در دنیا رسید.

با تعریف جدید از حقوق بشر می‌توان به عدالت اجتماعی در دنیا رسید

فرج‌الله فصیحی‌رامندی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با تعریف جدید از حقوق بشر در مجامع بین‌المللی می‌توان ارزش‌ها و اهداف انسانی را در جهان پیاده کرد تا کسی جرئت حمله و تجاوز به کشور دیگر را نکند.

وی با بیان اینکه حمایت از حقوق بشر از اهداف والای انسانی در بین مسلمانان است، ابراز کرد: شعار حمایت از حقوق بشر باید در مجامع بین‌المللی تعریف جدیدی شود تا کشورهای مستکبر با سوء استفاده از این شعار به کشورهای کمتر توسعه‌یافته حمله نکنند.

فصیحی‌رامندی با اشاره به اینکه کشورهای پیشرفته و توسعه‌یافته از جمله آمریکا مدعی دفاع از حقوق بشر و مبارزه با تروریست‌ها است، گفت: این کشورها با این شعار به کشورهای کمتر توسعه‌یافته حمله می‌کنند تا بتوانند ثروت‌های این کشورها را غارت کنند و با تحقق این امر منافع ملی کشورشان را افزایش دهند.

این مقام مسئول با بیان اینکه کشورهای اروپایی و غربی از جمله آمریکا و انگلیس خوی استکباری دارند، اضافه کرد: این کشورها به بهانه دفاع از حقوق بشر به کشورهای افغانستان، عراق و پاکستان حمله می‌کنند و مردم این کشورها را به شهادت می‌رسانند تا بتوانند سریع‌تر به اهداف خودشان برسند.

مدیر‌کل دفتر انتظامی و امنیتی استانداری قزوین یادآور شد: اکنون مردم کشورهای بیداری اسلامی از جمله مصر و بحرین با کمترین امکانات در برابر حاکمان ظالم حکومتشان ایستادند تا بتوانند با برپایی انقلاب اسلامی احکام الهی را در جامعه‌شان پیاده کنند.

وی ادامه داد: کشورهایی مانند عربستان و آمریکا تسهیلات نظامی در اختیار حاکمان کشورهایی از جمله مصر و بحرین قرار می‌دهند تا آنان بتوانند خواسته‌های مردم کشورشان را سرکوب کنند تا مردم این کشورها نتوانند به اهدافشان برسند.

فصیحی‌رامندی اضافه کرد: مردم مظلوم و دفاع کشورهای بیداری اسلام از جمله بحرین فقط خواستار عدالت اسلامی در جامعه و دفاع از حقوق بشر در جهان هستند که مظلومانه مورد ظلم و ستم کشورهای متجاوز قرار می‌گیرند.

وی اظهار کرد: با تعریف جدید از حقوق بشر در مجامع‌ بین‌المللی و با حمایت از آن نباید کشورهای اروپایی و غربی جرئت کنند که به دلایل واهی به کشورهای دیگر حمله کنند و همچنین با این تعریف باید متجاوز در جهان مجازات شود.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول