اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هنرمندان حوزه هنری استان مرکزی

سکوت مجامع حقوق بشری در کشتار مسلمانان میانمار شرم‌آور است

خبرگزاری فارس: هنرمندان و کارکنان حوزه هنری استان مرکزی کشتار مظلومانه مسلمانان میانمار را محکوم کردند و سکوت در مقابل این جنایات را عمل ضدبشری دانستند.

سکوت مجامع حقوق بشری در کشتار مسلمانان میانمار شرم‌آور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک هنرمندان و کارکنان حوزه هنری استان مرکزی طی بیانیه‌‌ای که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شد، کشتار مظلومانه مسلمانان میانمار را محکوم کرده و خواستار رسیدگی سازمان‌های بین‌المللی به وضعیت مسلمانان این کشور شدند.

در این بیانیه آمده است: سکوت مجامع حقوق بشری سازمان ملل نسبت به بروز و ادامه کشتار مسلمانان میانمار شرم‌آور است.

این بیانیه می‌افزاید: هیهات از ظلمی آشکار و جانسوز که این روزها به ناحق بر مسلمانان میانمار روا داشته می‌شود و داد و فغان از بیدادی که بر بی‌گناهان این کشور می‌رود.

در ادامه این بیانیه آمده است: به اتهام مسلمانی و داشتن لبهایی آذین بسته به روزه ماه رمضان و دریغا، دریغ که مجامع حقوق بشری سازمان ملل، چشم و گوش خود را بر این جنایت آشکار فرو بسته‌اند.

در این بیانیه تاکید شده است: هنرمندان و کارکنان حوزه هنری ضمن محکوم کردن این حرکت زشت که مصداق بارز نسل‌کشی جهانی است، همدردی خود را با مظلومان و مسلمانان میانمار اعلام و دست‌های خود را به سوی خداوند رحمان و رحیم بلند کرده و از خالق ماه مبارک رمضان، مدد و مسئلت می‌جوییم.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول