اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین دژ:

دشمنان علیه حقوق بشر اسلامی تبلیغات می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: دشمنان پیرامون حقوق بشر اسلامی تبلیغات کوری انجام می‌دهند که باید مقابل آنها ایستاد.

دشمنان علیه حقوق بشر اسلامی تبلیغات می‌کنند

حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه در آستانه فرارسیدن روز حقوق بشر اسلامی قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: سازمان ملل متحد برای حمایت از حق و حقوق ملل مستضعف جهان تاسیس شده است، ولی در عمل می‌بینیم اعضای اصلی این سازمان، در مقابل قتل‌ عام‌های پی‌در‌پی و کشتارهای بی‌رحمانه زنان و کودکان هیچ واکنشی از خود نشان نمی‌دهند.

این مسئول با بیان اینکه سران این کشورها، حتی از محکومیت لفظی مسببان این کشتارها نیز دریغ کردند، گفت: اصالت و اساس این سازمان متکی بر حمایت از ملل ضعیف دنیا است، ولی شاهد هستیم مقدمات را برای قتل عام و کشتار بی‌رحمانه ملت‌ها فراهم می‌کنند تا ابرقدرت‌ها به اهداف شوم و اقتصادی خود برسند.

باقری به کشتار وحشیانه مردم میانمار، شکل‌گیری گورهای دسته‌جمعی در لیبی، مصر و یمن اشاره کرد و بیان داشت: این قبیل رویدادها بیانگر ماهیت واقعی سران کشورها است، ولی با وجود خوی وحشی‌گری که دارند اسلام را دین خشونت و اسلام را مجری این دین خشن می‌پندارند.

وی با بیان اینکه حکم قصاص یا به عبارت دیگر اعدام، دستاویزی برای تبلیغ علیه این دین شده اضافه کرد: 1400 سال قبل، خداوند متعال حکم قصاص را برای کسانی که آرامش و آسایش مردم را سلب می‌کنند تعیین کرد و امروز کسانی که نه‌تنها از طریق صدمه جسمی، بلکه به وسیله مواد مخدر افراد را به مرگ تدریجی مبتلا می‌کنند شایسته اجرای این حکم هستند.

این مسئول اسلام را یک دین کامل و مبتنی بر روحیه‌ها و طبیعت بشر دانست و افزود: در دین مبین اسلام به کودکی که خوب را از بد تمیز نمی‌‌دهد به غیرممیز و صغیر هیچ‌گونه مجازاتی اعم از سنگین یا آسان محکوم نمی‌کنند، ولی مخالفان این دین الهی به نقطه‌ای رسیده‌اند که کودکان را در آغوش مادر خود به فجیع‌ترین شکل به قتل می‌رسانند.

امام جمعه شاهین‌دژ با اظهار به اینکه سران این کشورها، ملت خود اعم از اروپا، آمریکا و انگلیس را فریب داده‌اند، اذعان داشت: به قدری تبلیغات آنها قوی است ملت‌ها این دین را به عنوان مظهر خشونت شناخته‌اند پس وظیفه مسلمانان برای شناساندن اسلام سنگین است.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول