اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی سیستان‌وبلوچستان:

بایکوت خبری رسانه‌های غربی نشانه عدم حمایت از حقوق بشر است

خبرگزاری فارس: ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در قبال کشتار مردم مظلوم میانمار، بایکوت خبری رسانه‌های غربی نشانه عدم حمایت از حقوق بشر است.

بایکوت خبری رسانه‌های غربی نشانه عدم حمایت از حقوق بشر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در این بیانیه آمده است: همراه و همگام با تمامی اقشار جامعه، سازمان‌ها، نهادها و تشکل‌های اسلامی ضمن محکوم کردن این فاجعه ضد بشریت و ابراز همدردی با بازماندگان، آوارگان و مردم مظلوم میانمار، از جوامع جهانی، سازمان ملل، سازمان حقوق بشر و ملت‌های بیدار به ویژه جامعه بزرگ اسلامی، خواستار عکس‌العمل جدی نسبت به فجایع و جنایات پیش‌ آمده و پایان دادن به این شیوه برخورد تبعیض‌ آمیز نسبت به مسلمانان در اقصی‌ نقاط جهان هستیم.

این بیانیه می‌افزاید: یک بار دیگر جامعه جهانی در آستانه ماه مبارک رمضان در میان سر و صدای کر کننده غربی به حمایت از حقوق بشر، شاهد کشتار جمعی، بی‌رحمانه و غیر انسانی مردم مسلمان در گوشه‌ای از جهان هستند. جایی که گروه بسیاری از مسلمانان میانمار (برمه)، خشونت‌بارترین ایام تاریخ معاصر را آن هم در سکوت ننگین بانیان و داعیان حقوق بشر پشت سر می‌گذارند و این خود موجی از نگرانی و نفرت را نسبت به مدعیان دروغین حقوق بشر در میان جوامع اسلامی به راه انداخته است.

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: قتل‌ عام گسترده مسلمانان، نسل‌کشی و پاکسازی قومی و مذهبی، آتش کین افراطیون بودایی است و باید از مدعیان سازمان ملل متحد که مسئولیت اصلی آنها حفظ صلح و امنیت بین‌الملل را برعهده دارند، پرسیده شود چگونه در مقابل این نسل‌کشی سکوت کرده‌اند؟ چگونه است که مدعیان دفاع از حقوق بشر و حتی دریافت‌کنندگان جوایز صلح نوبل در مقابل این نسل‌کشی سکوت کرده است، حتی خانم "آنگ سان سوچی" نماد دموکراسی‌خواهی در میانمار که به شدت نیز مورد حمایت کشورهای غربی است از این نسل‌کشی به طور آشکار حمایت کرده است.

هر چند رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مستقل و آزاد در این موضوع واکنش نشان داده‌اند، رسانه‌های غربی وابسته به دولت‌های زیاده‌خواه و صهیونیستی و بنگاه‌های دروغ‌ پرداز غربی این قتل‌ عام و نسل‌کشی را در بایکوت خبری کامل قرار داده‌اند تا به همگان نشان دهند که خط‌ مشی مطبوعاتی و سیاسی آنها براساس دموکراسی و آزادی تعیین نمی‌شود.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول