اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی:

حمله آمریکا به هواپیمای ایرباس نقض آشکار حقوق ‌بشر بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: حمله نظامی آمریکا به هواپیمای ایرباس ایران مصادق بارز نقض حقوق بشر بود.

حمله آمریکا به هواپیمای ایرباس نقض آشکار حقوق ‌بشر بود

مجید جلیل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: حمله نظامی آمریکا به هواپیمای ایرباس ایران هم از دید ملت ایران و هم از نگاه مجامع بین‌المللی محکوم و مورد اعتراض واقع شد که هنوز بعد از گذشت سالیان از این حادثه ددمنشانه برای این زخم وارده شده بر پیکر ملت ایران التیامی نیست.

وی افزود: تقابل با ملت ایران از سوی اجانب به رهبری آمریکا این شیطان بزرگ همچنان ادامه دارد و در عرصه‌ها و زمینه‌های مختلف کاملا مشهود و بارز است.

جلیل با بیان اینکه آمریکا و ایادی آن همواره حقوق بشر را در جهان نقض می‌کنند، تصریح کرد: برخلاف ادعاهای واهی استکبار جهانی مبنی بر حمایت و جلوگیری از نقض حقوق بشر، همواره با اقدامات خود به خشونت، ناامنی و بی‌ثباتی نظام بین‌الملل دست می‎زنند.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایجاد دموکراسی و برقراری آزادی در کشورها بهانه بزرگی است که آمریکا به واسطه آن در کشورهای جهان دخالت می‌کند و اهداف استکباری و استعماری خود را دنبال می‌کند.

جلیل در ادامه دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای را از حقوق مسلم مردم ایران دانست و گفت: پیشرفت‌های علمی ایران از جمله اموری است که آمریکا به شدت از آن هراس دارد و هر اقدامی انجام می‌دهد تا ایران در این زمینه به توفیق لازم نرسد.

وی با اشاره به تحریم‌های تحمیل شده بر کشور از سوی گروه 1+5، اظهار داشت: تحریم‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره ملت ایران را در فشار گذاشته و آنها را با مشکلات زیادی روبه‌رو ساخته اما ملت مقاوم و استوار ایران با وجود این مشکلات مقتدرانه به آرمان‌ها و ارزش‌های نظام وفادار مانده و از مواضع خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

جلیل با بیان اینکه هر چقدر تحریم‌ها بیشتر شود، ملت ایران مقاوم‌تر می‌شود، افزود: به زودی بر همگان آشکار می‌شود که این تحریم‌ها به ویژه تحریم نفت ایران با شکست روبه‌رو می‌شود و نتیجه‌ای برای کشورهای غربی در بر نخواهد داشت.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی با امیدواری از مذاکرات آتی ایران با گروه 1+5، خاطرنشان کرد: با اقتدار مسئولان در پیگیری مواضع و مطالبات ملت ایران و از سوی دیگر با صبر و پایداری مردم در برابر مشکلات، در مذاکرات بعدی دستاوردهای خوبی برای کشور به ارمغان خواهد آمد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول