اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سکوت وهم‌آلود دنیا در برابر جنایت میانمار

کوری چشم مدعیان حقوق بشر با خاک مرگ

خبرگزاری فارس: لشکر شیطان در لباسی دیگر این بار بر سر مسلمانان میانمار هجوم آورده و مرگی دردناک را برای آنان رقم زده اما مدعیان حقوق بشر خاک مرگ بر سرشان ریخته و چنان به روزمرگی خود مشغولند که گویی مادرزاد کر و لال به دنیا آمده‌اند.

کوری چشم مدعیان حقوق بشر با خاک مرگ

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حضرت محمد(ص) آمد تا فرهنگ جاهلیت را کنار بزند و نور را جایگزین ظلمت کند، اما شیطان این حقیقت را برنتافت. سال‌ها تلاش کرده بود تا این جاهلیت را نهادینه کند و اکنون پیامبری از جنس نور قصد درهم پیچیدن طومار هزاران ساله او را داشت.

محمد(ص) رسالت خویش را به پایان برد و فانوس حقیقت را در ساحل انسانیت استوار ساخت تا رهپویان حقیقت راه را از بیراه بشناسند و گمراه نشوند و حال که ندای اسلام در جهان طنین‌انداز شده بود راهی برای شیطان نماند جز اینکه به جان مسلمانان بیفتد و به دست بازیچه‌های خود، زن و مرد و کودک مسلمان را از پای درآورد. اسلام نابودشدنی نبود پس کمر به همت نابودی پیروان آن بست تا لشکر اسلام را از سربازان بی‌شمار تهی سازد و به خیال خام خود از اسلام جز نامی نماند و مسلمان واقعی وجود نداشته باشد.

لشکر شیطان به حال آماده‌باش درآمد، گاهی در لباس یهودیان مدینه و جنگ خیبر، گاهی در پوشش نصرانیت و جنگ‌های صلیبی و زمانی در لباس خلیفه مسلمین و به این ترتیب معاویه‌ها و یزیدها پدیدار شدند و امویان و عباسیان بر جان و مال و ناموس مسلمانان چیره گشتند تا اسلام را از اسلامیت تهی کنند و دینی را پایه‌گذاری کنند مانند رهبانیت مسیحی که تنها عبادت در گوشه دیرها و مساجد را توصیه می‌کرد.

در طول 1400 سال پس از بعثت پیامبر اسلام(ص) مسلمانان همواره در بیم از دست رفتن اموال یا حتی جان خود به سر برده و همیشه مورد هجوم لشکریان بی‌شمار قرار می‌گرفتند و تنها جرمشان این بود که پیرو آیین حقیقت بودند هر چند این تاخت و تاز گاهی از سوی هم کیشانشان بود و خونشان به جرم پیروی از اسلام علوی مباح شمرده می‌شد.

آزادی، برابری، حقوق بشر و بسیاری واژه‌های زیبا از این دست در دوران معاصر نیز گویا تنها مسلمانان را استثناء قرار داده‌اند. طرفداران حقوق حیوانات در غرب از شکستن بال پرنده‌ای آشفته خاطر می‌شوند اما کشتار مسلمانان در اقصی نقاط جهان چون فلسطین، غزه، لبنان، عراق، افغانستان و اینک میانمار، لحظه‌ای خاطرشان را آزرده نمی‌کند.

لشکر شیطان در لباسی دیگر این بار بر سر مسلمانان میانمار هجوم آورده و پیروان محمد(ص) را آماج حملات خود قرار داده و مرگی دردناک را برای آنان رقم زده است اما مدعیان حقوق بشر خاک مرگ بر سرشان ریخته و چنان به روزمرگی خود مشغولند که گویی مادرزاد کر و لال به دنیا آمده بودند.

شیطان خشنود است، لشکریان او به کشتار امت محمد(ص) مشغولند و شیاطین انس دخالت در امور داخلی دیگر کشورها را امری حرام می‌دانند گویی همین‌ها نبودند که به بهانه‌های واهی ارتش خود را از آن سوی دنیا به عراق و افغانستان گسیل داشتند تا به قول خود ریشه تروریسم را بخشکانند.

تروریسم دولتی اکنون در میانمار رخ می‌دهد و با خیالی آسوده ساکنان چند صد ساله منطقه روهینگیا را بیگانه می‌خواند که قتلشان حلال است برای بوداییانی که منادی صلح و آرامش‌اند اما اکنون به سنگدل‌ترین پیش‌قراولان شیطان تبدیل شده‌اند.

ابلیس خوشحال است. سرمست از این ددمنشی و مغرور از این پیروزی پوشالی اما باید به یاد آورد ذوالفقار علی را و شمشیر صلاح‌الدین را آن روز که به خونخواهی مسلمانان قیام کردند و دمار از روزگارش درآوردند و به هوش باشد که پایان کار نزدیک است. روزی که در محکمه عدل الهی سجده نکردن نخستینش را به یادش آورند و گناه میلیون‌ها نفر از لشکریانش را به پای او هم بنویسند و داد مظلومان تاریخ را از او بستانند.

لشکر شیطان در حال تار و مار امت آخرین فرستاده خداست و با قتل هر مسلمان در میانمار هیزمی بر آتش خشم الهی می‌افزاید اما کسانی که سکوت پیشه کرده و چشم خود را بر این جنایت علیه بشریت بسته‌اند نیز در گناه و عقاب آن شریکند و در محضر عدل الهی روی خوش نخواهند دید.

============

یادداشت: صدرالدین فلاح

============

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول