اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای تبیین مواضع سازمان بسیج دانشجویی کشور:

هولوکاست مسلمانان در میانمار سندی بر دروغ بودن مدعیان حقوق بشر است

خبرگزاری فارس: عضو شورای تبیین مواضع سازمان بسیج دانشجویی کشور با اظهار تأسف از کشتار بی‌رحمانه مسلمانان میانمار گفت: هولوکاست علیه مسلمانان مظلوم میانمار سندی بر دروغین بودن مدعیان حقوق بشر است.

هولوکاست مسلمانان در میانمار سندی بر دروغ بودن مدعیان حقوق بشر است

وحید کوچک‌زاده، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دورود با بیان اینکه در وضعیت کنونی تمام نگاه‌ها در عرصه بین‌الملل به مسئله سوریه معطوف شده است، گفت: در سکوت مرگبار رسانه‌ای دشمنان واقعی بشریت یعنی آمریکا و صهیونیست‌های تروریست و در واقع با چراغ سبز آنها به بودایی‌های ضد بشر، آنها اقدام به کشتار همه‌جانبه مسلمانان مظلوم میانمار نموده‌اند که جای بسی تأسف دارد.

وی افزود: در واقع باید گفت که هولوکاست و نسل‌کشی واقعی در حال حاضر در حال وقوع است و مسلمانان مظلوم میانمار، قربانیان خوی وحشی صفتی بودایی‌های صهیونیست مآب و ضد بشر هستند و این گروه خونخوار و نژادپرست، با حمایت‌های سرویس‌های جاسوسی و امنیتی صهیونیست‌ها به این عمل شنیع و ضد انسانی دست زده‌اند و چهره واقعی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه سکوت ننگین مجامع جهانی لکه ننگی بر دامان دموکراسی دروغین غربی است، افزود: این سکوت که با چراغ سبز نهادهای صهیونیستی هم‌چون سازمان ملل صورت پذیرفته است، در واقع سندی دیگر بر نسل‌کشی‌های صده‌های اخیر صهیونیست‌ها افزوده که داغ ننگ را بر پیشانی مجامع بین‌المللی نشانده است.

کوچک‌زاده عنوان داشت: در این شرایط که مسلمانان میانمار مظلومانه در حال قتل عام هستند، بر مسلمانان فرض و واجب است در برابر این عمل ضد انسانی بایستند و به یاری این مظلومین بشتابند و در حالی که سکوت مجامع بین‌المللی که هم‌نوا با صهیونیست‌های جنایتکار چشم بر این فجایع بسته‌اند، مزید بر این عمل ضد انسانی شده است، مسلمانان سراسر جهان نباید با سکوت خود به این مردم مظلوم خیانت کنند و فریاد خود را بر سر دشمنان صهیون‌مآب بزنند و مانع ادامه این عمل ضد انسانی شوند.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول