اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد:

نگاه مجامع بین‌المللی به حقوق بشر ابزاری است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد گفت: نگاه مجامع بین‌المللی و سازمان‌های بین‌المللی حامی حقوق بشر به موضوع حقوق بشر، نگاهی ابزاری است.

نگاه مجامع بین‌المللی به حقوق بشر ابزاری است

محمدحسین پورکره صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به جنایت دولت میانمار در کشتار مسلمانان این کشور و سکوت مجامع بین‌المللی، اظهار داشت: سازمان‌های بین‌المللی و کسانی که دم از حقوق بشر می‌زنند، به حقوق بشر نگاهی ابزاری دارند یا به عبارتی دیگر در تعریف دیپلماتیک نگاه آنها به حقوق بشر نگاهی سیاسی است.

وی افزود: با توجه به اینکه کشورهای استکباری تامین کننده مخارج سازمان‌های بین‌المللی هستند در این راستا آنها فقط از حقوق بشر استفاده ابزاری می‌کنند و جایی که منافع آنها در خطر باشد ورود پیدا می‌کنند در حالی که اگر جایی به نفع آنها نباشد سکوت اختیار کرده و کوچک‌ترین واکنشی نشان نمی‌دهند.

رئیس مجمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد خاطرنشان کرد: در همین راستا شاهدیم که همان طور که نسبت به جنایات در غزه و سوریه وارد نشدند اکنون نیز به موضوع میانمار وارد نشدند.

استکبار جهانی به دنبال انتقام‌گیری از مسلمانان است

وی تصریح کرد: کشورهای استکباری امروز به دنبال انتقام‌گیری از مسلمانان هستند و براساس اسناد تاریخی افسانه‌ای که خود درست کردند همانند هولوکاست، قصد دارند مسلمانان را یکی یکی حذف کرده و از آنها انتقام بگیرند چرا که می‌دانند مسلمانان دارای روحیه مقاومتی و انقلابی هستند و در برابر ظلم‌ها و زیاده‌خواهی‌های استکبار ساکت نشسته و به مقابله و مبارزه می‌پردازند لذا هر جا که مسلمانان حضور داشته باشند آنها را مورد ظلم و ستم قرار می‌دهند.

وی افزود: در میانمار نیز می‌بینیم که بودائیان مسلمانان را زنده به گور می‌کنند و یا می‌سوزانند و به عبارتی هولوکاستی جدید را به راه انداخته‌اند.

غرب مردم خود را در بایکوت ویژه خبری قرار داده است

مشاور عالی رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به سکوت رسانه‌های غربی نسبت به کشتار مسلمانان در میانمار عنوان کرد: استکبار امروز مردم خود را در یک بایکوت ویژه خبری قرار داده است و اجازه نمی‌دهد اخباری که منافع آنها را به خطر می‌اندازد، منتشر شود و لذا رسانه‌ها نیز در غرب به عنوان ابزاری در اختیار سران کشورهای استکباری است.

پورکره ادامه داد:‌ آنها امروز تفکر جنگ‌های صلیبی را علیه مسلمانان ادامه می‌دهند، به این صورت که با استفاده از مسیحیانی که نگاه رادیکالی داشته و یا با استفاده از ایجاد فرقه‌های ظالم و یا استفاده از فرقه‌های ظالم و بی‌دین جهان چون وهابیت و بهائیت به دنبال حذف مسلمانان از سراسر جهان هستند.

نگاه سران برخی کشورهای اسلامی به دین نگاهی ابزاری است

وی در ادامه با اشاره به سکوت کشورهای اسلامی نسبت به جنایات بودائیان در میانمار گفت: در حال حاضر شاهدیم که کشورهایی در جهان و منطقه تنها از عنوان اسلام استفاده می‌کنند در حالی که سران آنها پیرو سران استکبار هستند و نگاه آنها به دین نگاهی ابزاری است.

رئیس مجمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد کشور یادآور شد: سران این گونه کشورها امروز ابزار دست استکبار بوده و خواهند بود و هر جا که به نفع استکبار باشد وارد شده و هر جا که منافعی برای آنها نداشته باشد، وارد نشده و واکنشی از خود نشان نمی‌دهند، همان گونه که در جنایات غزه و سوریه نیز واکنشی نشان ندادند و حتی به نفع استکبار جهانی موضع‌گیری کردند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول