اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

"اقتصاد مقاومتی" راهی میانبر برای دستیابی به قله‌ها‌ست

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار استان قزوین گفت: "اقتصاد مقاومتی" راهی میانبر برای دستیابی به قله‌ها‌ست.

"اقتصاد مقاومتی" راهی میانبر برای دستیابی به قله‌ها‌ست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین، ابوالفضل طاهرخانی در جلسه کارگروه امور فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: اهمیت و جایگاه برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی و اجتماعی بر کسی پوشیده نیست و مقام معظم رهبری نگاه و توجه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی دارند و از سال‌ها پیش موضوع تهاجم و شبیخون فرهنگی را مطرح کرده‌‌اند.

وی افزود: رویکرد دولت به‌ویژه رئیس جمهور نیز در دور سوم سفرهای استانی، رویکرد فرهنگی است اما به خاطر فشارها و تحریم‌های اقتصادی دشمن در سال جاری، توجه و نگاه به مسائل و دغدغه‌های اقتصادی به اصلی‌ترین موضوع و اولویت کشور تبدیل شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه مقام معظم رهبری شرایط کشور را به شرایط بدر و خیبر تشبیه کرده‌اند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تأکید دارند که برای دستیابی به قله‌ها و شرایط بدر و خیبر باید سختی‌ها را به جان خرید تا با یاری خداوند بتوانیم این پیچ و گردنه را هم با کم‌ترین فشار و مشکلی پشت سر بگذاریم.

طاهرخانی با بیان اینکه کار اولویت‌دار فرهنگی به هیچ وجه نباید تعطیل شود، خاطرنشان کرد: برخی از معضلات اجتماعی و فرهنگی را باید با راهکارهای استانی و با حداقل هزینه انجام دهیم و در توزیع اعتبارات برای دستگاه‌های اجتماعی و فرهنگی، مصوبات کارگروه در مبنا و محور تصمیم‌گیری قرار بگیرد. 

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول